Gjest Gjest_Janice_* Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Hei. Etter at jeg ble singel rett før jul (for de som husker det), så er alt bra og smilet på plass. Men det er vår, og jeg kjenner jo at jeg lever og at det kribler litt i meg... Så jeg har vært ganske åpen for å date litt, ikke nødvendigvis for å treffe den store kjærligheten, men ha det kos og være litt sosial. Så det har blitt noen dater, litt klinings med ett par og:-) Det som irriterer med er de utrolig feige gutta som ikke gidder å svare en gang. Det går ann å svare hyggelig og høfelig på en melding der den andre skjønner at man ikke er int i noe mer. DEt hender jo jeg får meldinger fra gutter jeg har truffet som jeg skjønner absolutt ikke er interessange å treffe igjen. Alikevel bruker jeg 30 sec på å svare høfelig, også er alt greit. Men har merket at det ikke gjelder for gutter.. Hasr truffet en fyr noen ganger, og liker han litt. Så sendte jeg melding på fredag til han, og har ikke fått noe svar. Helt greit han ikke så på det på den måte, men man kan vel ta seg tilden til å svare? ER vel normal høflighet å svare på en ivitasjon man får??? Hva gjør dere?
Gjest Tweek Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Gøy å høre fra deg igjen janice og at du har det fint Jeg tror mange gutter ikke gidder å svare fordi de er tror du er "som alle de andre jentene" at de vil ha mer og de ringer 10 ganger daglig. Det er jo ikke mange kvinner som er sånn. Ellers så er det vel fordi at de ikke vet hvordan de skal si det og de bare vrir seg unna.
Gjest Gjesten Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Så det var deg ja, velkommen innom, vi er fleire som har etterlyst koss det gjekk med deg! Vel, eg skjønar kva du meiner, men eg må vel innrømme at eg i nokre tilfeller ikkje svarar sjølv, og eg veit det er dårleg. Men det er liksom litt lettare å gi subtile hint, og så kan begge late som ingenting når dei møtest igjen, i staden for å avvise, og så blir det rart å møtast igjen. Men det stemmer jo ikkje, så eg anar vel eigentle ikkje kva eg driv med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå