Gjest Gjest Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Jeg synes tiden flyr altfor fort! Vi ses om kveldene, fra 21 og utover, men det blir jo ikke så lang tid. Vi spiser nesten alltid frokost sammen om morgenen (selv om jeg kunne ha sovet lenger siden jeg begynner senere på jobb). En kveld uka har vi en felles aktivitet, og store deler av helgene er vi sammen. Hvordan er hverdagen hos dere?
Gjest StockDama Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 vi står opp på forskjellig tidspunkt, så ser han ikke før kl 15, utover det har vi så og si hele dagen sammen, med unntak når man tusler hver for seg ut en tur om det skulle være noe.
Arkana Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Vi er sammen så godt som hver kveld fra etter arbeidstid, og nesten hver helg. Tar oss alltid tid til å spise frokost sammen på fridagene og finner på et eller annet i helgene, mens i ukedagene tar vi det mer med ro.
MsRP Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Mandag til fredag er vi sammen etter jobb de dagene vi ikke skal noe hver for oss. Det blir stort sett til at vi har omtrent to kvelder sammen hver uke, fra halv seks på kvelden. I helgene er vi stort sett sammen hver kveld hvis ikke det skjer noe spesielt, men vi gjør forskjellige ting om dagene.
LaraCroft Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Vi er sammen så godt som hver kveld fra etter arbeidstid, og nesten hver helg. Tar oss alltid tid til å spise frokost sammen på fridagene og finner på et eller annet i helgene, mens i ukedagene tar vi det mer med ro. ← Ja, det er vel slik det er hos oss også
Gjest -eline- Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Vi står opp ved forskjellige tidspunkter, men ser hverandre stort sett de fleste ettermiddager/kvelder (dvs i perioder så er jeg gjerne sent hjemme pga mye å gjøre på skolen), trener også sammen etpar ganger i uka. I helgene har vi alltid god frokost sammen og vi prioriterer å stort sett bruke helgene sammen, enten det kun er oss eller vi er sammen med venner/familie.
Gjest Frk Åberg Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Det varierer veldig, avhengig om en av oss har mye å gjøre. Men spiser de fleste middager sammen. Spiser sjelden frokost sammen om morgenen, nå for tiden fordi jeg står opp en time før ham. Jeg føler at vi ser hverandre en god del, men vi er ikke sammen hele kvelden, hver kveld. Er vanligvis sammen i helgene, men har ofte en del på gang på hverdagene. Men det blir vel noen timer på hverdagene, og ofte hele eller nesten hele dagen i helgene, om ikke en av oss skal bort. Vi trives i hverandres selskap (noe jeg tar som en selvfølge at man gjør i seriøse forhold), men spesielt jeg liker å være for meg selv også. Har venninner som sitter ved siden av samboerene sine i sofaen hele kvelden, hver eneste dag. Jeg hadde blitt gal av sånt.
Kayli Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Min samboer jobber skift, så i perioder ser vi hverandre lite. Han jobber ofte når jeg har fri og omvendt. Han jobber også tre av fem helger, så det blir litt amputert. I tillegg driver han gården her vi bor, så i vår- og sommerhalvåret har han fullt opp å gjøre selv om han har fri fra den andre jobben. Litt slitsomt, særlig ettersom vi har to små barn sammen. Men, sånn er situasjonen hos oss for øyeblikket, så det må vi bare finne oss i. Heldigvis har vi vært sammen såpass lenge at vi ikke er avhengige av å gjøre alt sammen. Tror egentlig det er verst for barna, og at han kanskje kommer til å føle at han har gått glipp av mye når ungene vokser til.
Gjest Jytte Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 Mannen står opp flere timer før meg - så vi spiser aldri frokost sammen. Dessuten jobber han noen timer lenger enn meg hver dag Vi spiser middag sammen hver dag - selvom det kan bli litt sent noen dager - har en mann som driver for seg selv og som elsker å jobbe. Vi er ellers veldig mye sammen når vi har fri .. slapper av og koser oss i hverandres selskap, ser TV, snakker sammen, går tur sammen hver kveld og handler sammen en gang i uken. Dessuten legger vi oss samtidig de fleste av ukens dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå