Gå til innhold

Vil han at jeg skal operere puppene?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Martine_*
Skrevet

Tenk deg at du spør kjæresten din: "hva hadde du syntes om det hvis jeg ville ta silikon i puppene?" Og kjæresten svarer uten betenkning at "det hadde vært greit det".

Han har før sagt at han ikke liker silikonpupper, så du vil finne ut om han mener at han bare ville akseptert det fordi det var ditt valg og ikke noe han kunne gjøre noe med, eller om han faktisk liker plastikkpupper.

Så du spør: "Men om jeg ville klippet håret kort, da?" Og han svarer: "Nei, det hadde jeg ikke likt..."

Da må du jo bare spørre hva som er forskjellen, og din kjære svarer: "Jo, jenter skal jo ha langt hår, så hadde du klippet deg kort hadde du forverret utseendet ditt. Silikonpupper hadde ikke forverret utseendet, det gjør liksom ikke noen så stor forskjell!! Ikke at det hadde forbedret deg heller, men det er uansett mindre dramatisk forskjell enn å klippe håret kort!"

Han drar så på med en masse om at han ikke vil at du skal gjøre det, at puppene dine er perfekte, men at om du selv hadde valgt det så hadde han ikke likt deg noe mindre. (Hvilket han hadde om du hadde klippet håret kort...?)

Hadde du blitt såret og lei deg og tenkt at han innerst inne ønsket at du tok silikonpupper?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mirina
Skrevet
Hadde du blitt såret og lei deg og tenkt at han innerst inne ønsket at du tok silikonpupper?

:ler: Nei.

Skrevet

Ville hørt på det han sa, i stedet for å tolke det i verste mening. Han har ikke noen problemer med silikon, men det har han med kort hår. Han sier at du IKKE behøver ta silikon, og han sier at du IKKE bør klippe deg kort. Så nei, han ønsker ikke at du tar silikon, men han har heller ikke noe problem med at du tar det. Likegyldig til brystene vil jeg si, men veldig opptatt av håret er vel mer riktig tolkning av han. Uten at det også må tolkes i verste mening, noe enkelte kvinner klarer fint.

Hva du gjør med både bryst og hår, er helt og holdent din avgjørelse.

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke. Synes du lurer han ut i en felle her jeg!

Skjønner hva han mener med forskjellen på en hårklipp og nye pupper og. Mye mer synlig i hverdagen med totalt endret hårfrisyre.

Skrevet

nei, hvor i hans del av samtalen har han gitt uttrykk for det?

Det han HAR gitt uttrykk for, er at han ikke hadde likt utseendet ditt like godt med kort hår som med langt, det kunne jeg alltids blitt litt tverr for, dersom jeg var i det rette humøret... :ler:

Gjest Colubra
Skrevet

Morsomt at han synes det var mer drastisk å klippe håret kort enn å ta silikon i puppene :klø:

:ler2:

Gjest silkesvarten
Skrevet

jepp....

Gjest Frances
Skrevet

Jeg tror han innerst inne ønsker at du skal slutte å stille så mange (for ham) vanskelige spørsmål

Gjest =tentacle=
Skrevet

Slapp av. Han ønsker ikke silikonpupper på deg, og hvis han noensinne skulle finne på å bli masete og/eller vanskelig på noen måte, vet du hva du skal gjøre for å irritere ham på en harmløs måte, ta en tur til frisøren :sjarmor:

Skrevet

Han mener ikke nødvendigvis at du skal operere puppene, men at han hadde hatt problemer med at du hadde gjort deg mindre feminin. Han høres ut som en gutt (ikke mann) som er usikker på seg selv.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg ser jeg har blitt moderert. Det jeg mente å si i sted, med litt færre ord enn dette er at jeg skjønner ikke sammenhengen mellom det du hører og det han sier.

Skrevet
Han mener ikke nødvendigvis at du skal operere puppene, men at han hadde hatt problemer med at du hadde gjort deg mindre feminin. Han høres ut som en gutt (ikke mann) som er usikker på seg selv.

Nei, han høres ut som han synes langt hår er estetisk og tiltrekkende. Er det noe spesielt usikkert å like kvinner som har en feminin stil?

Skrevet

Han er mer interessert i at du skal være en dokke enn at du gjør det du er komfortabel med.

Skrevet
Nei, han høres ut som han synes langt hår er estetisk og tiltrekkende. Er det noe spesielt usikkert å like kvinner som har en feminin stil?

De som er veldig opptatt av at dama skal være feminin føler seg som regel lite mandige.

Skrevet
Er det noe spesielt usikkert å like kvinner som har en feminin stil?

synes overhode ikke det å ha langt hår er det samme som å ha en feminin stil, sett mange kortklipte kvinner som er minst like feminine en langhåra jenter, har til og med sett plenty korthåra jenter som er MER feminine en langhåra jenter.

lengden på hår, tro det eller ei, har ikke noe å si på femininitet, det må LITT mer til en det før en er feminin.

bortsett fra det, så synes jeg det er helt greit å helst like jenter med langt hår, jeg foretrekker at mannfolka jeg skal være kjærste med IKKE har langt hår (ikke pga maskulinitet, jeg liker bare kort hår bedre), så vi har alle våre ønsker.

Skrevet

Ikke still spørsmål du ikke er sikker på om du vil vite svaret på.

Gjest Gjest_Martine_*
Skrevet
Morsomt at han synes det var mer drastisk å klippe håret kort enn å ta silikon i puppene  :klø:

:ler2:

Ja, jeg syns også det var litt merkelig da... Men ikke morsomt. :grine:

Men jeg har litt dårlig selvtillit, også er puppene mine kanskje litt små, selv om de er fine, så jeg syns dette var skikkelig kjipt.Vi har ikke snakka sammen på to dager etter han sa det...

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Jeg tror han innerst inne ønsker at du skal slutte å stille så mange (for ham) vanskelige spørsmål

Holder med deg i det.

Gjest =tentacle=
Skrevet
De som er veldig opptatt av at dama skal være feminin føler seg som regel lite mandige.

Tviler på at det er noe hold i den påstanden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...