Kipa Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 kjøpte storebror genser til Lukas på Minme før han skulle bli det- vi tenkte å drøye med til babyen siden vi ikke var helt sikre på at det ble jente men nå hadde det vært koselig å hatt til lillesøster også. Men det er ikke lenger i kolleksjonen ser det ut til..har sendt endel mail til dem, men får ikke svar engang.. Vet noe om andre steder jeg kan få tak i??
Gjest baby-E Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 kjøpte storebror genser til Lukas på Minme før han skulle bli det- vi tenkte å drøye med til babyen siden vi ikke var helt sikre på at det ble jente men nå hadde det vært koselig å hatt til lillesøster også. Men det er ikke lenger i kolleksjonen ser det ut til..har sendt endel mail til dem, men får ikke svar engang.. Vet noe om andre steder jeg kan få tak i?? ← liv her på kg vet jeg lager boddyer med tekst på.
Grooo Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Jeg så disse genserne i en butikk i Drammen på tirsdag.
Anastacia Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Du må ta en tur på den nye barneklær-butikken i Globus-gården på Strømsø. Der har de mange fine og morsomme bodyer med skrift på.
Kipa Skrevet 24. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2007 A-ha, så nære.. Da skal jeg jammen gjøre det. Visste ikke at det var i Globusgården engang... Eller mener deu den der Viktoria var før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå