Yrjenia Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 (endret) jeg vet ikke om det er lov og linke til andre forum her inne. Isåfall så finner jeg det vel ut Syns dette her er veldig viktig. Endret 23. april 2007 av Yrjenia
Gjest Elastica Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Når jeg trykker på linken, kommer det en side opp hvor det står at jeg ikke har rettigheter, og må logge meg inn...
Far til 2 Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Kan du skrive hva det omhandler (med dine egne ord) ?
Yrjenia Skrevet 23. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2007 (endret) her er det: Fra Helsenytt for alle: Barn og unge med symptomer på psykisk lidelse har gjerne vært utsatt for traumatiske livshendelser eller vanskelige livssituasjoner. Men noen tåler mer enn andre, og mange forhold kan medvirke til å øke barns motstandskraft slik at de får bedre beskyttelse i forhold til motgang og belastende livserfaringer. I boka Psykisk helse - Risikofaktorer og forebyggende arbeid som kom ut på Gyldendal akademisk 2000, tar Solveig Bugge Lande og Bjørn Lande for seg forebyggende tiltak ut fra dagens kunnskap om hva som er betydningsfullt for barns utvikling. Citerad text avkortad med tanke på Copyright Se även Kvinneguidens regler /Furstina (moderator) Endret 23. april 2007 av Furstina
Yrjenia Skrevet 23. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2007 (endret) Fortsettelse: Citerad text avkortad med tanke på Copyright Se även Kvinneguidens regler /Furstina (moderator) Endret 23. april 2007 av Furstina
Kelsey Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Her er teksten, ikke noe innlogging nødvendig Er helt enig i at dette er viktig ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå