Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En handelsavtale er en handelsavtale.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det stilles ikke krav i en handelsavtale?

Skrevet

Nå hadde faktisk ikke jeg tenkt å involvere meg i denne debatten, men skitt au. Av og til kan jeg ikke unngå det.

Hvorfor ikke ha direkte demokrati?

Hørst om Sveits? Dette er en land som nettopp har en form for direkte demokrati igjennom regelmessige folkeavstemninger, der hvem som helst kan få en sak til å bli nasjonal folkeavstemning hvis man samler over 200 000 underskrifter. Dette fører til at valgdeltakelsen ofte er overveldende lav. Du kan vel se for deg at annenhver uke måtte vi til stemmeurnene, delta i avstemninger på internett. Jeg ttror at de færreste ville ha giddet etter en stud. *Gjeesp* Bybane eller ikke i bergen? *trykke* *gjeeesp* Nytt kommunehus eller ikke i kristiansud *trykke*

Skrevet

Nei la oss la politikerne besttemme for oss, de vet best og de gjør aldrig noe for å fremme seg selv, eller partiet...

De holder løfter og tar ansvar ved å gå av om de har gjort noe galt..

Tvers i gjenom ærlige som statsministeren som forsøkte å lure seg unna en parkerings bulk...

Gjest Robin Hood
Skrevet

jeg tror ikke mennesker er inntligente nok til og styre et land. Jeg synes vi skal gi all makt til fluene. De kan ikke gjøre en være jobb en det politikerene våre gjør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...