Gå til innhold

Knuter under armene

Fremhevede innlegg

Gjest Camsi
Skrevet

Hei!

Har noen opplevd noe liknende? Jeg har fått noe som kjennes som knuter, eller kanskje hovne kjertler under armene. Har hatt en litt tøff helg på hyttetur med lite søvn, mye fysisk aktivitet og alkohol.. men har aldri tidligere hatt noe slikt. Er støl i hele kroppen, men disse knutene er bare i armhulene. De er fryktelig ømme å ta på. Dette er bare 2.dagen de er der!

Noen som vet hva det kan være? Må jeg til lege?

:roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Høres mest sannsynlig ut som om lymfeknutene dine er litt hovne. Det kan skje dersom immunforsvaret ditt har litt å jobbe med... ikke uvanlig i det hele tatt. Får nesten alltid slik når jeg er forkjølet. Trenger ikke dra til legen, men dersom det ikke forsvinner igjen om en god stund ville jeg nok tatt turen, eller bare ringt og snakket med han/hun.

Skrevet

Jeg har hatt sånn flere ganger.......vært hos lege også.

Noen ganger har det vært betente hårsekker - og noen ganger tette talgkjertler .......... Har vært nødt til å skjære opp noen ganger - men det var ikke vondt i det hele tatt...... bare litt ømt når legen klemte ut "dritten".....

Du får nok en time hos legen hvis du ringer og forteller at du har kul/kuler under armen - og så blir du kvitt elendighten kjapt!

Lykke til :wink:

Gjest Camsi
Skrevet

Takk for tipsene! Jeg har allerede kontaktet lege og fått time til imorgen! Greit å høre at andre har kjennskap til noe tilsvarende :-?

Har nok nedsatt immunforsvar, har påbegynnende urinveisinfeksjon også, så legen: here I come!! :o

Klem -Camsi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...