Gå til innhold

Hvor bestiller dere servietter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hvor bestiller dere servietter med trykk? Billigest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer å bestille fra www.bryllupsbutikken.no. Vet ikke om de er billigst. Det kommer vel kanskje litt an på hvor mange du bestiller ettersom de har en fast avgift for foliering av navn, dato og symbol uansett hvor mange du kjøper.

PRISER pr. stk.

Standard type, små og store kr. 3,- (minimum 50 stk.)

Perlemor dekorerte små og store kr. 4,- (minimum 50 stk.)

Dunilin, store, tykke kr. 5,- (minimum 50 stk.)

Foliering av navn, dato og symbol 295,- (uansett antall)

Andre steder de har servietter:

www.decorium.no

Skrevet

Jeg har nettopp bestilt 100 stk servietter med trykk fra www.somethingblue.dk. 260 nok for 100 stk inklusiv trykk. porto fra danmark er 100 nok. De selger også masse annet til bryllupet :)

Skrevet
Jeg har nettopp bestilt 100 stk servietter med trykk fra www.somethingblue.dk. 260 nok for 100 stk inklusiv trykk. porto fra danmark er 100 nok. De selger også masse annet til bryllupet :)

Husk toll

Skrevet (endret)

Vi leier linservietter fra et renseri. 11 kr pr stk. Og så leier vi hvite duker fra samme plass..

Endret av lille sørland
Skrevet

Jeg bestilte servietter fra somethingblue.dk, fikk ikke toll på de da de oppga mye lavere pris på pakken. 160 kr tror jeg.

Veldig billig med andre ord.

• 1 måned senere...
Gjest 140707
Skrevet

Fikk serviettene mine i dag, kjempefine. Rosa og hvite med sølvskrift, og nydelig innpakket (selv om det ikke har noe å si). De er fra memorable moments kjøpt på ebay, tror jeg betalte drøyt 200 kroner for 200 stk. inkludert porto. Slapp toll for de skrev wedding gift med verdi $20. Fikk de etter 8 dager.

Tror samboer kommer til å få hetta for jeg fikk ikke lov til å bestille, han synes jeg diller for mye, men de er bare topp. Kan anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...