*Shira* Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Skal ta grunnkurs i Fitness på Norges Idrettshøyskole. Trenger tips til nettsider som omhandler kroppens anatomi. Spesielt på jakt etter plansjer/bilder som forklarer hvilker muskler som blir brukt f.eks ved knebøy
Imogen Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 (endret) På Axelsons Body Work School hadde de iallefall tidligere plansjer, både med muskulatur og skjelett. Men jeg vet ikke om de har noen som går spesifikt på knebøy... Tenker du på en plansje som viser styrkeøvelsen knebøy, eller rett og slett fleksjon i kneleddet? Hm...jeg tror jeg har noe info om flere steder med bedre utvalg i plansjer....skal se om jeg finner dem, så kommer jeg tilbake til deg. Endret 24. april 2007 av FallOutGirl
*Shira* Skrevet 25. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2007 På Axelsons Body Work School hadde de iallefall tidligere plansjer, både med muskulatur og skjelett. Men jeg vet ikke om de har noen som går spesifikt på knebøy... Tenker du på en plansje som viser styrkeøvelsen knebøy, eller rett og slett fleksjon i kneleddet? Hm...jeg tror jeg har noe info om flere steder med bedre utvalg i plansjer....skal se om jeg finner dem, så kommer jeg tilbake til deg. ← Det er vel rett og slett en fleksjon, ekstensjon osv jeg tenker på ja. Er ikke helt fortrolig med terminologien enda Skal sjekke ut Axelsons. Da venter jeg i spenning FallOutGirl. Tusen takk for hjelpen så langt da
Supraspinatus Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 http://exrx.net/Lists/Directory.html Liste over musklene og hva de brukes til... Det er også et kart inne på siden over hele kroppen.
*Shira* Skrevet 26. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2007 Supraspinatus tusen takk. Den siden var veldig bra!!!
Imogen Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Jeg finner visst ikke helt igjen alle brosjyrer og sånt, har nylig flyttet kontoret, med alt som følger med av rot... Beklager.. Men som sagt, Axelsons har pleid å ha plansjer, og det samme skal abc Fagbokhandel ha. De holder til i Pilestredet 41B. Har ikke vært innom der selv, så jeg vet ikke hvordan utvalget er, men de skal visst ha en del... Og den siden supraspinatus la ut var jo veldig bra da Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå