Gjest Gjest Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Er man hårsår om man ikke tåler en på kanten-kommentar av kjæresten innimellom? Hva er det frekkeste en kjæreste har sagt til deg?
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Etter samleie... "Du har ikke den fineste kroppen jeg har sett, men den er bra nok til mitt bruk..." Det kommer an på kommentaren og situasjonen om man er hårsår eller ikke. Jeg hadde/har veldig komplekser for kroppen min, og den kommentaren hjalp meg ikke til å få bedre kroppsbilde kan man si...
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Jeg har en liten mage. Selv om jeg trener og spiser sunt, så er den der. Mulig det bare er sånn jeg er skapt. Uansett så vil jeg at kjæresten min skal være glad i meg, også den dagen jeg kanskje får noen kilo mer enn nå, i fbm fødsel f.eks. Da sier han at jeg ikke må gi opp (å streve for å bli tynn), og at "jaja, da får du i allefall meg til å se bra ut da"..
wondergirl Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Kjæresten min (en eks!) sa en gang "Den kjolen er du fin med, den holder liksom alle valkene på plass". For et kompliment! Og jeg har dessuten ikke en eneste valk. Han er heldigvis byttet ut nå, med en som synes jeg er verdens fineste.
Gjest Tweek Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 (endret) Hva pokker er det her for noen kommentarer på (ex)kjærestene deres Endret 23. april 2007 av Tweek
wondergirl Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Ja, forhåpentligvis lærer man av sine feil og kyler dem ut av døra litt fortere neste gang!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 vel, jeg er sammen med han enda da...men fikk en skikkelig ekkel følelse da han sa dette med magen min...Har ikke lyst til å være sammen med en som faktisk mener noe slikt. Man er jo ikke slank hele livet. Noen valker, strekkmerker og hengepupper må man jo rekne med. Det er jo ikke særlig stas å vite at man da ikke er attraktiv lenger
Gjest Eugene Onegin Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 hallo er det frekkeste hun har sakt til meg. Da hun traff meg mens jeg ventet på bussen
Gjest gjest nå Skrevet 23. april 2007 #10 Skrevet 23. april 2007 En eks presterte å si følgende til meg rett etter vi hoppet til køys første gang; "du er videre enn hun eksen min som har en unge" Unødvendig å si at han fikk en kort karriere......
Antoinette Skrevet 23. april 2007 #11 Skrevet 23. april 2007 En ekskjæreste presterte å si at han ville spandere evt. bukplastikk og vaginalkirurgi hvis jeg ble "ødelagt" av svangerskap. Koselig type, jeg var 19 år.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2007 #12 Skrevet 23. april 2007 Herregud er det mulig at typer kan si noe sånt da! Er jo til å gråte av. De kan jo ikke tenke over hva de sier engang! Heldigvis har jeg aldri opplevd at noen av mine exer eller nåværende kjæreste har sagt noe stygt til eller om meg. Får stadig høre at jeg er både deilig sexy og perfekt, til trss for at jeg er overvektig, har født tre barn og har både hengemage og hengepupper!
Rhiakath Skrevet 23. april 2007 #13 Skrevet 23. april 2007 Heldigvis har ikke min kjæreste eller ekskjærester sagt noe i nærheten engang.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2007 #14 Skrevet 23. april 2007 Ble litt satt ut selv egentlig. Har jo alltid hatt litt komplekser for magen min, selv om den ikke er "så" stor liksom. Den er ofte oppblåst, så begynner å lure på om jeg ikke har noe tarmproblemer eller noe, men det er forsåvidt en annen sak...Eksen virket som han satte stor pris på meg uansett åssen jeg så ut. Fikk litt inntrykk av at det var personligheten min han var forelsket i. Er derfor ikke vant til en person som tydelig er opptatt av utseendet. Det gjør meg mer usikker og sårbar på en måte. Er veldig usikker på meg selv, og hatt komplekser for utseendet mitt hele livet, selv om det kanskje ikke synes utenpå. Derfor tok jeg kanskje dette mer ille opp enn strengt tatt nødvendig. Jeg sa det til han da, at jeg syntes det var kjipt at han følte at min store mage fikk han til å se bedre ut (jeg vet ærlig talt ikke om han mente den jeg har nå, eller den evt etter en graviditet). "Uff, jeg mente det ikke sånn. Jeg har en tendens til å si dumme ting" sa han da. Gjør det det egentlig noe bedre?
Gjesten29 Skrevet 23. april 2007 #15 Skrevet 23. april 2007 ( Etter å ha vært sammen i to år ) " Camilla du kunne vært hvem som helst " )
murray Skrevet 23. april 2007 #17 Skrevet 23. april 2007 (endret) En jeg datet for mange år siden sa "x-en min har finere hår og større pupper enn deg, men du er penere". Eh, takk? Endret 23. april 2007 av murray
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2007 #18 Skrevet 23. april 2007 Ble litt satt ut selv egentlig. Har jo alltid hatt litt komplekser for magen min, selv om den ikke er "så" stor liksom. Den er ofte oppblåst, så begynner å lure på om jeg ikke har noe tarmproblemer eller noe, men det er forsåvidt en annen sak...Eksen virket som han satte stor pris på meg uansett åssen jeg så ut. Fikk litt inntrykk av at det var personligheten min han var forelsket i. Er derfor ikke vant til en person som tydelig er opptatt av utseendet. Det gjør meg mer usikker og sårbar på en måte. Er veldig usikker på meg selv, og hatt komplekser for utseendet mitt hele livet, selv om det kanskje ikke synes utenpå. Derfor tok jeg kanskje dette mer ille opp enn strengt tatt nødvendig. Jeg sa det til han da, at jeg syntes det var kjipt at han følte at min store mage fikk han til å se bedre ut (jeg vet ærlig talt ikke om han mente den jeg har nå, eller den evt etter en graviditet). "Uff, jeg mente det ikke sånn. Jeg har en tendens til å si dumme ting" sa han da. Gjør det det egentlig noe bedre? ← Nei men han tenkte sikkert ikke over hvordan det lød, da han sa det. Jeg hadde ikke villet vært sammen med en mann som ikke tente på meg eller synes jeg var sexy deilig og fin til tross for magen min!
Gjest DyneTryne Skrevet 23. april 2007 #19 Skrevet 23. april 2007 Jeg er glad for at du er styggere enn Rollergirl, ellers hadde jeg aldri fått ha deg for meg selv jenta mi
muesli Skrevet 24. april 2007 #20 Skrevet 24. april 2007 eg trur da frekkaste kjæresten min har sagt til meg var ein gang eg holdt på å suge han og han sa: skal du holde på med da lenge? blei helt satt ut og visste ikkje ka eg skulle sei. da han egentli meinte var om eg skulle gjere det lenge, eller heller snu meg så han kunne slikke meg sammtidig. noe han veit at eg ikkje alltid har så lyst til, så han skulle sei da på ein annan måte enn "få muso di opp her". han har en dårlig vane med å snakke før han tenker. og for å sei da sånn, eg ville plutsli legga meg og sova i stedet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå