Gjest NastyNice Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Forteller hva som har skjedd meg de siste fem ukene: Jeg traff en flott fyr, og gjorde det klart for han at jeg bare ville ha en elsker. Ville ikke vite noe om han egentlig, privatliv og slikt ville jeg holde utenfor for å bli minst mulig involvert. Han var med på det, helt til han etter en ukes tid ringer meg og sier at han ikke kan treffe meg mer fordi han har fått følelser for meg. Inntil da var han super engasjer i oss, og kontaktet meg daglig. Jeg ble med på å utvide dette"elskerforholdet" vi dro på noen dater og merket at vi hadde det super bra når vi var sammen. MEN, jeg merker nå etter en veldig usikker periode at han kansje ikke er helt den jeg vil ha. Det kan gå en stund at vi i det hele tatt snakker sammen, og jeg føler at han for det meste trives med å tilbringe tiden helt uten meg. Ofte er det jeg som kontakter han nå, og han er utrolig tiltaksløs når det gjelder å finne på ting. Så kan han finne på å avlyse last minute. Ikke noe avorlig planlegging, men har skjedd ganske mange ganger at rett før vi hadde planlagt at han skulle komme til meg f.eks (han bor ti min unna), så avlyser han og sier at han er for trøtt... I det store og hele virker han uengasjert, og jeg mener nå at det ikke bør være sånn i starterfasen, uansett hva dette utvikler seg til. Han sier jo at han har følelser for meg ja, men jeg merker ikke det store intensiteten man skal ha når man føler for noen. Jeg har veldig lyst på en kjæreste nå, og da noe som er litt mer langvarig. Men har problemer med å se dette bli hverdagen min. Har også problemer med å snakke med han om dette, for jeg får til svar at jeg blåser ting opp. Misforstå meg riktig, han er en kjempe allright gutt, men dette plager meg virkelig, og det at jeg ikke kan snakke med han om det heller gjør det enda verre!! Sitter her og tenker hvor lenge vi skal holde på sånn, og bli "kjent". føler ikke at vi blir det heller, for det er lenge mellom dagligdagse aktiviteter. Det er som oftest overnattings besøk sent på kvelden som er tingen blitt... Lurer nå på litt innspill fra dere andre, opplevd noe liknende? hva tenker dere om saken?
Glitnir Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Dere har bare kjent hverandre i fem uker, og burde jo være stormforelsket. Så synes det er litt merkelig at han viser såpass lite interesse da ja. Så med mindre han er usikker og ikke vil presse deg for mye, for eksempel siden det var han som først fortalte at han hadde følelser, så tyder mye på at han ikke er så voldsomt interessert i et forhold likevel.
Buster Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Nå synes jeg nok at du kanskje forventer litt for mye og det litt for fort. Ikke at du bare skal gå rundt å akseptere alt heller, men noe må du nok gi ved dørene her. Kan være flere grunner til at han ikke ønsker å løpe inn i forholdet med full fart og kanskje ønsker å prøve seg litt frem. Så lenge du har sagt ditt og hva du ønsker fra ham så vet han jo litt om hva som forventes også, men om du krever for mye for fort ender det nok bare med at du mister ham med tiden. Skulle du derimot være usikker på om dette er mr.right, så dropper du heller hele greien før dere er kommet skikkelig igang.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Hei TS! Første inntrykk etter å ha lest innlegget ditt er at han har vært forelsket men at følelesene begynner å slokne litt igjen. Sorry TS. Men det er selvfølgelig VELDGI tynt grunnlag å mene noe om dette, men dette er som sagt førsteinntrykket. Helt enig med første innlegget her i at så tidlig bør følelesene blomstre!! MEN når dette er sagt har jeg hørt om flere forhold som lunker og går veldig i starten men som blir mer inntenst etterhvert. Du må nesten føle på dette selv TS. Snakk med ham og be ham om å være ærlig. Spør om han heller vil gå tilbake til "bare elsker" forholdet igjen. Da vil jeg tro du får et ærlig svar !!!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Kjedelig situasjon. Min første innskytelse var at han brukte "begynner å få følelser for deg" som en unnskyldning for å avslutte forholdet. Du hadde jo sagt at du ønsket noe uforpliktende, og da var følelser den enkleste utveien for ham. Da ble det en strek i regningen da du gikk med på å utvide forholdet utover uforpliktende sex... Men dette er bare hva jeg tror kan ha skjedd... Men om det i så fall er slik, er det utrolig dårlig gjort av ham å føre deg bak lyset på den måten.
Gjest NastyNice Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Tusen takk for alle svar! Tror ikke at det stemmer at han brukte det at fikk følelser for meg for å slippe å se meg igjen. Han foreslo faktisk date, og traff meg en god del rett etter det. Og når vi er sammen, er han jo bare super søt... Skjønner heller lite av dette her :icon_frown: Tror bare at han vært singel såpass lenge at han tenker mest på seg selv, eller at han er bare sånn. Det er i alle fall ikke sånt jeg ser for meg fremtid med en ny fyr. Vil ha en som bryr seg litt mer om meg enn såpass. Lar være å kontakte han til det har roet seg ned oppi hodet mitt, vil ikke stresse han for mye med mine tanker heller. Snart må jeg vel ta et oppgjør med det merker jeg, for det vi har nå er ikke mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå