Kipa Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 jeg fikk en jente den dagen, og har en sånn min først bok. I den er det endel spm om denne dagen, lit tteit, men nå har jeg jo kjøpt denne boka og det kan jo være moro å huske også..Problemet er bare at jeg husker/ vet jo ikke noe av det... Kan noen hjelpe?? -Hva skjedde den dagen? - i hjembyen) Drammen..) - i Norge - i verden Hvilken tv- serie ser "alle" på mest populær sang mest poulære filmstjerne avisen koster 1 lmelk koster ( de kan jeg jo finne ut selv.. ) været ( i Drammen)
Meaty Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Gratulerer med jenta Kampanjen for å gjøre Drammen mer populær startet denne dagen, bl.a. var det reklamefilm på TV 2. http://www.elvebyen.no/
Glitnir Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Du kan jo bare stikke innom kontorene til noen aviser og kjøpe den utgaven. Vet at i alle fall Dagbladet og VG har denne ordningen, sikkert mange andre også.
Kipa Skrevet 23. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2007 Takk for hjelp, flere som har noen innspill...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå