Gjest Embla s Skrevet 4. mars 2003 #1 Del Skrevet 4. mars 2003 Tror jeg logger meg av nå, jeg.... Har vært hyggelig, da, det er mange koslige mennesker her inne. Ha det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. mars 2003 #2 Del Skrevet 4. mars 2003 Hva mener du? Du kommer vel tilbake, Embal s? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. mars 2003 #3 Del Skrevet 4. mars 2003 Det staves: au revoir Ha det fint da Embla. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. mars 2003 #4 Del Skrevet 4. mars 2003 Hallo? Du forlater oss ikke Embla s???? DET liker vi ikke da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 7. mars 2003 #5 Del Skrevet 7. mars 2003 Tror jeg logger meg inn igjen, jeg. Bare sånn uten videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 7. mars 2003 #6 Del Skrevet 7. mars 2003 Velkommen tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. mars 2003 #7 Del Skrevet 8. mars 2003 Velkommen tilbake!! Tusen takk, Pjusk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 8. mars 2003 #8 Del Skrevet 8. mars 2003 Vi tillater ikke at du går fra oss! Men velkommen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 10. mars 2003 #9 Del Skrevet 10. mars 2003 Mener du at du tar en pause fra Kg? Du må ikke gå fra oss da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. mars 2003 #10 Del Skrevet 10. mars 2003 Neida, jeg har jo kommet tilbake! Hvem skal ellers oppdatere deg på Elles horoskop, Mzfire?! klem, Embla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 10. mars 2003 #11 Del Skrevet 10. mars 2003 Du sier noe der Embla s. Må ikke glemme å si at du ellers virker som en knakende go' jente også da Nei du har ikke noe valg, du må være her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå