Gjest Frysepulver Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Fikk melding fra en fyr med greskklingende navn nå: Hey ***. My name's Chris and I own a bar in Platanias, Crete. Most of my customers are Scandinavian so Im looking for some pretty norweigan waitresses/barwomen to work this summer. If you or anyone of your friends are interested let me know and i can give you some more details. It's a great experience and a lot of fun. Thanks. :klø: Flere som har fått denne?
Gjest Skya Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Nei, den har jeg ikke sett. Men: gratulerer med jobb!
Gjest Frysepulver Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Å stå i en bar for luselønn en hel sommer frister ikke akkurat
Gjest Skya Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 (endret) Står jo ingenting om lønna. Kan hende at Chris er en kjekk riking som driver stort? (i såfall får du sende ham videre til meg ) Endret 22. april 2007 av Skya
Gjest Frysepulver Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Står jo ingenting om lønna. Kan hende at Chris er en kjekk riking som driver stort? (i såfall får du sende ham videre til meg ) ← Står at jeg kan invitere med venninner, så det er bare å si fra
Susannah Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Det var vel bare et tidsspørsmål før spam og dritt blir sendt via Facebook også. Med mindre du har lyst på en uforglemmelig sommer da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå