teklype Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Leste i tråden under om hvor gamle barna bør være før man kan være borte fra de en helg. Jeg lurer på når det er ok å være borte fra barna i to uker? Tenker da på at mor er borte mens far er hjemme. Har en jobb der jeg er borte to uker av gangen (og så hjemme på heltid en god stund lenger). Lar det seg kombinere med (små) barn?
Gjest Turi Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Det er da mange som har det slik fra barna blir født. Bare at det er far som er borte.... Mor bør vel ikke være borte så lenge før barnet er avvent, om man da vil amme. Jeg ville nok tatt meg et års permisjon fra reising etter fødsel, men det er personlig. Du kan godt starte etter 6 måneder, så lenge barnefaren er der med barnet hele tiden.
Gjest Frk Åberg Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Hvorfor skal dette være noe annerledes enn at mor er hjemme hele dagen, mens far er på jobb? Har en venninne som var i samme sko som deg en periode. Og det fikk hun virkelig høre av venner og familie. Om hun hadde hatt en mann som reiste så mye, så ville folk antakeligvis ikke sagt noe.
CeeCee Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 (endret) Fra man er ferdig med å amme mener jeg at far like gjerne kan ta hånd om babyen... Gjerne være husfar... Hadde ikke vært meg imot å begynne på jobb igjen etter 3-4 måneder hjemme... Endret 22. april 2007 av CeeCee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå