Fluffystuff Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Kjøpte meg ny mobil på fredag. På lørdag kom det et brev fra Telenor, hvor det stod at om jeg kjøpte meg ny mobil fikk jeg 300 kr i rabatt...??? Hadde jeg bare venta til etter helga med det mobilkjøpet altså. Det jeg da lurer på er, om jeg kan gå tilbake og vise brever til de i Telebutikken og få 300 kr tilbake, eller blir det litt dumt. Ikke trenger jeg nytt utstyr heller, for jeg har det jeg trenger.
Gjest Camma Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Tja, du kan jo prøve å ta med brevet til butikken. Mulig du fremdeles kan få rabatten, så lenge den ikke gjelder en bestemt telefon eller abonnement. Ellers ville jeg forsøkt å ringe Telenor. Det er nemlig slik at de ofte kan tilby deg f eks 1000 avslag på regninger, mot at du binder deg til Telenor i 1 år. Har du likevel ingen planer om å bytte abonnement det neste året, så er jo 1000 kr greie penger å ta i mot?
Gjest Kaya83 Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Sjansen for at du får de pengene tilbake fra telebutikken er nærmest lik null.. Men for all del, bare prøv..
Buster Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Den som ikke prøver får heller ikke noe svar, så om jeg var deg ville jeg da absolutt prøvd å få dem til å vise litt velvilje. Ønsker deg lykke til......
Solen Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Jeg tviler på at Telebutikken, som fører NetCom, har noen interesse av å gi deg en Telenor-rabatt. Det er selvfølgelig lov til å prøve, men tviler sterkt på at du kommer noen vei med det. Dersom du kjøpte telefon uten binding ville jeg heller ha prøvd det som en lenger oppe nevner: ringe kundeservice og høre om muligheten til å få en bestemt sum for å binde abonnementet i 12 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå