Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antagelig 2 uker i Spania, samt 1 uke på politisk leir.

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir Alcudia, Mallorca ;)

Skrevet

Har kjøpt ny bil, så skal være farende fanter i Europa. Vi skal til den sydtyske byen hvor vi har bodd tidligere, til alpene og til Provence. Blir borte i nesten tre uker.

Skrevet
Vi skal til Mexico!! :hoppe:

Hva skjedde med USA?

Skrevet

Skal til Tyrkia i en uke i Juli, også flytter jeg til Florida for et år i August :)

Skrevet (endret)
Har kjøpt ny bil, så skal være farende fanter i Europa. Vi skal til den sydtyske byen hvor vi har bodd tidligere, til alpene og til Provence. Blir borte i nesten tre uker.

Hva heter byen. Har vært en del i Tyskland, og ønsker alltid å besøke nye, koselige, tyske byer :)

Selv kommer jeg til å være hjemme i ferien, men skal gå en tur i fjellet. Tror det blir koselig :)

Endret av Grønt blad
Skrevet

Jeg skal på sykkeltur i Danmark, og en uke til Kreta.

Skrevet
Hva skjedde med USA?

Turen ble desverre avlyst. :tristbla:

Broren min, som vi skulle besøke måtte reise til Canada med jobben sin uken etter at vi kom bort. Fant ut at vi ikke orket å reise så langt kun for en uke. Har derfor utsatt turen til neste år...

Skrevet

Med to små barn i huset blir det bare en tur til Dyreparken i år.

Ellers blir vi nok mye på hytta, og så er det fint hjemme også.

Skrevet

Til Costa Brava i Spania. Vi har vært der før, og synes det er et veldig flott område. Vi kommer vel til å ha et par dager i Barcelona også.

Skrevet

Jeg skal til Nice og Briamcon i de franske alpene. Gleeder meg!

Skrevet
Jeg skal til Nice og Briamcon i de franske alpene. Gleeder meg!

vi reiser en liten tur til stavanger,vi skal jo ta en tur kreta på høsten(bryllupsreise) :)

Skrevet

Skal til Bejing i pinsen, sommerferien vet jeg ikke noe om ennå.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Annette_*
Skrevet

Reiser til Italia i to uker i juli med kjæresten min. Har vært sammen litt over et år nå, så vi tenkte vi kunne feire det med en tur rundt i Italia. Skal bl.a. innom Milano, Verona, Venezia, Firenze og Roma:) Gleder meg!!

Skrevet

Vi var en uke på Tenerife i April. Nå skal vi en uke til Kypros i Juli.

Resten av ferien skal vi være mest mulig i båten og ha sørlandssommerferie.

Skrevet

Vi reiser to uker til Carvoeiro-Portugal i slutten av juli-begynnelsen av august. Kommer til å leie bil og reise litt rundt, men har ikke bestemt hvor enda. Har lyst til å ta noen dager i Lisboa, men er redd det kan være i varmeste laget.. Gleder meg masse iallefall :sol:

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...