Mischa Skrevet 25. april 2007 #23 Skrevet 25. april 2007 Vi reiser til Magaluf på Mallorca i juni ← Åh der har jeg hatt mye moro.. men nå er jeg for gammel Blir LOS ANGELES (+Las Vegas) på meg! Gleder meg så utrolig mye!
Elbereth Skrevet 26. april 2007 #25 Skrevet 26. april 2007 Sommerferie: Bryllup og treffe hele svigerfamilien på vestlandet i mai/juni. Bulgaria tre uker i august. Høst-/vinterferie: Ei uke i oktober til Bulgaria igjen, og i januar/februar reiser vi 14 dager til Sør-Afrika
Lib Skrevet 26. april 2007 #26 Skrevet 26. april 2007 Åh der har jeg hatt mye moro.. men nå er jeg for gammel Blir LOS ANGELES (+Las Vegas) på meg! Gleder meg så utrolig mye! ← Kan jeg spørre hvor gammel du er Mischa ? Nå ble jeg redd for at vi kanskje er for gamle også ?
lisa:) Skrevet 26. april 2007 #27 Skrevet 26. april 2007 I år blir feriene mine i: Biarritz i mai, Hellas i juni og Vietnam til høst/vinter
Gjest gloria Skrevet 26. april 2007 #28 Skrevet 26. april 2007 Agia Napa på Kypros. Føler meg råharry
Lillie Skrevet 27. april 2007 #31 Skrevet 27. april 2007 I år blir det ferietur til Bulgaria (to uker)
Gyda Skrevet 28. april 2007 #33 Skrevet 28. april 2007 4 uker på Gran Canaria - som vanlig (må jo få brukt "hytta")
Arkana Skrevet 28. april 2007 #34 Skrevet 28. april 2007 London og Paris, og en liten tur til Stavanger, men ellers blir vi hjemme og koser oss første sommer i vårt nye hus.
sørflua Skrevet 30. april 2007 #35 Skrevet 30. april 2007 Vi drar til kreta 2 uker i august til Rethymnon. Er det noen som har vært der og kan fortelle litt om plassen? Vi skal bo i en 3 roms leilighet på summer dream.
Attitude Skrevet 30. april 2007 #36 Skrevet 30. april 2007 For første gang på mange år har vi ingen konkrete planer. Erfaringene med dyre utenlandsturer har vært litt blandet. Noen ganger koster det rett og slett mer enn det smaker. Det er selvfølgelig deilig å komme seg langt bort og gjerne til varmere strøk, men når ferien blir mer slitsom enn det er å være på jobb så er jeg ikke helt sikker på om det er verdt pengene. Kanskje ungene må bli litt større først... I år har vi rett og slett tenkt at vi skal benytte oss av det som er nesten gratis. Ut i norsk natur, med telt og kano. Låne en hytte av noen venner og gå turerer i fjellet og toppe det med en fornøyelsespark på slutten av ferien. Motto er hvordan få en kjempefin, enkel ferie for minst mulig penger og hvor hovedfokus er samværet med familien. Dessuten er det spådd en varm sommer, så norgesferie er kanskje ikke å forakte i år!
Gjest uri Skrevet 30. april 2007 #37 Skrevet 30. april 2007 En uke i Bulgaria. Det er det eneste som er planlagt.. Ellers tenker vi på å ta turen opp til Bergen.. Og kanksje på Kaptein Sabeltann show i dyreparken.. Men vi ser ting litt an..
Gjest _Leela_ Skrevet 6. mai 2007 #38 Skrevet 6. mai 2007 Da ble det Portugal på meg i sommer, blir nok å leie bil og reise litt rundt, men har god tid til å planlegge nå, flybilletten er iallefall bestilt. I tillegg blir det tur til England nå i mai.
Ulva Skrevet 6. mai 2007 #39 Skrevet 6. mai 2007 Eg og kjæristen skal på roadtrip med eit vennepar til Sverige og så skal vi til tyskland på Wacken
Sahara Skrevet 7. mai 2007 #40 Skrevet 7. mai 2007 Vi drar til kreta 2 uker i august til Rethymnon. Er det noen som har vært der og kan fortelle litt om plassen? Vi skal bo i en 3 roms leilighet på summer dream. ← Har nesten akkurat kommet hjem derfra! Koselig sted, vi bodde ca. 6 km. fra sentrum. Var litt tidlig på sesongen ennå, men vi skulle bare ha en rolig familieferie uansett. Vi leide bil tre dager og kjørte til bl.a. Chania og Hersonissos. Vil absolutt anbefale å leie bil. selv om trafikken kan virke litt kaotisk. I sommer skal vi legge ut på biltur til Paris med familien. Skal innom mange steder, bl.a. EuroDisney og Legoland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå