Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reiser til Bangkok og Koh samui :)

Skrevet

Jeg reiser til Chios, som vanlig :)

Gjest StockDama
Skrevet

skal til Alta en tur i mai =p

utover det, ingensteder

Skrevet

Skal til England å besøke venner i august, ingenting planlagt utover det...Blir nok hjemme og nyter sommeren, den er jo så altfor kort her i nord.

Skrevet

Vi (kjæresten og meg) har leid oss et sommerhus nede i Drøbak. Vi har reist så mye de siste årene at i år ville vi være hjemme i Norge.

Skrevet

England, Berlin og Tenerife :)

Skrevet

Paris og Amsterdam.

Alt er bestilt og klart, så nå venter jeg spent på svar fra jobben om jeg faktisk får ferie når jeg ønsker. Vet ikke helt hva vi skal gjøre hvis jeg ikke får fri når vi skal. Vanskelig det der med ferie, jobben gir først beskjed om når vi får ferie 1.mai, og må jo nesten bestille før da. Håper at det ordner seg!

Skrevet

Irland med en organisasjon jeg er med i i juli, og så Nord-Spania og Sør-Frankrike på ferie to uker i overgangen august/september.

Skrevet (endret)

Sykkelferie i nord-Tyskland i år. Aldri vært der før, så det blir fint. Heller ikke brukt skoletysken min på 10 år, så det blir jo artig. :ler:

Endret av Wadjet
Skrevet

Skal til Florida i august/september, så er ikke helt sikker på hva det blir til i sommer. Kankje en tur til Spania eller noe...

Gjest Talula
Skrevet

Skal kjøre nedover i Europa, regner med at det kommer til å bli Italia eller Frankrike for det meste, men kommer innom mange land da :)

Skrevet

Dublin med venninnegjengen i juni og så bilferie i Skottland med sambo og et vennepar i slutten av august. Resten av ferien sprer vi utover året.

Gjest -eline-
Skrevet

Skal til Alta i bryllup og deretter på hytta i Sjåk, blir godt å gå i fjellet.

Skrevet

Eneste avtalen jeg har til nå er venninnetur/shoppingtur til Sverige.... :ler: (Det blir mest jobb på meg)

Skrevet

Vi kjører til Syd-Frankrike, nærmere bestemt Languedoc-/Roussillon-regionen.

Skrevet

Sunny Beach i Bulgaria

Skrevet

Sambo og jeg drar to uker til Koh Samui. Chaba cabana nord i chaweng. Gleder oss masse :)

Skrevet

Planene er Bangkok, Chiang Mai, Phuket og kanskje Krabi igjen. Tar det som det kommer. Borte i 4 uker blir vi hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...