Frigg Skrevet 22. april 2007 #1 Del Skrevet 22. april 2007 Er det noen som har tatt den nye videreutdanningen (småbarnspedagogikk og barnehagepedagogikk) for de som allerede er lærere, barnevernspedagoger ol. slik at man blir førskolelærer i tillegg? Den startet i desember i fjor. Hvordan er den lagt opp og er den krevende ettersom man jobber i tillegg? Jeg har tenkt å søke på den nå til juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 25. april 2007 #2 Del Skrevet 25. april 2007 " Dytt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Du Skrevet 16. mai 2007 #3 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei; Det studiet du referer til er det som før hette "pedagogisk arbeid på småskolesteget". Jeg har det i tillegg til førskolelærer utdanning. Poenget er at du ikke blir førskolelærer i tillegg/ også liksom. Som lærer får du ekstra kompetanse med tanke på pedagogikken henspeilet på småskolesteget. Lille Du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 16. mai 2007 Er nok ikke det samme studiet, for dette studiet er ikke for førskolelærere. Dette studiet er helt nytt og ble satt i gang i fjor pga at det er mangel på mange førskolelærere og at mange nå vil ha barnevernspedagoger, lærere og faglærere inn som førskolelærere. Men problemet er at vi ikke får fast stilling. Derfor ble dette studiet satt i gang slik at vi som ikke er førskolelærere blir "likestilt" med førskolelærere når man søker på fast stilling i barnehage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 16. mai 2007 #5 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg vet studiet heter barnehagepedagogikk, og ikke så mye mer. Hvis du søker på barnehagepedagogikk på f eks kvasir får du opp blant annet de skolene som tilbyr studiet. Kanskje du finner mer du lurer på der. Masse lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå