Liset Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Er det noen som vet? Pappa skal følge meg opp. Ellers så blir det bare brudepar med forlovere som skal sitte oppe under vielsen.
Liset Skrevet 22. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2007 Takk takk Så svigerfar skal ikke ha??
naley Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 ikke etter hovedreglen nei. Noen velger å ha det.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Hos oss skal brudgom, forlover, begge fedre og begge brudesvennene ha... Det er hvertfall planen så langt Synes alle gutter/menn i bryllupet skal ha knapphullsblomst.
Ugla Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Synes alle gutter/menn i bryllupet skal ha knapphullsblomst. ← ...Og alle kvinner bukett?? Jeg trodde at det er brudgom og hans forlover som skal ha knapphullsblomst. Og event. brudesvenn da... Det er da bare bruden og ev. brudepike som har bukett (ikke engang brudens forlover)...
090607 Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Takk takk Så svigerfar skal ikke ha?? ← Hos oss skal han det :-) Litt greit å gjøre stas på han også. Da ser alle at han er nærmeste familie.
naley Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Jeg ville først at svigerfar og lillebror min også skulle ha. Men mamma sa nei, syns det var litt rart. Så blir vist ikke det tror jeg. Svigerfar er jo toastmaster i tillegg..
Kykkelikokos Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 Svigerfar skal ikke ha her hos oss. Det blir de som er oppe ved alteret som skal ha
Gjest Piper Skrevet 23. april 2007 #10 Skrevet 23. april 2007 Jeg ville først at svigerfar og lillebror min også skulle ha. Men mamma sa nei, syns det var litt rart. Så blir vist ikke det tror jeg. Svigerfar er jo toastmaster i tillegg.. ← Er det din mor som bestemmer, eller er det brudeparet? Hos oss hadde brudgom, forloveren hans, min far, hans far og brudesvennene. Altså alle de nærmeste mannlige
Karianne78 Skrevet 23. april 2007 #11 Skrevet 23. april 2007 Er det din mor som bestemmer, eller er det brudeparet? Hos oss hadde brudgom, forloveren hans, min far, hans far og brudesvennene. Altså alle de nærmeste mannlige ← det samme som oss, pluss mine brødre...
naley Skrevet 23. april 2007 #12 Skrevet 23. april 2007 Nei seff er det ikke det. Men når mamma og svigermor mente anderledes som har vært i ørten bryllup, gav jeg etter! Er ikke tradisjon at andre har
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 23. april 2007 #13 Skrevet 23. april 2007 ...Og alle kvinner bukett?? Jeg trodde at det er brudgom og hans forlover som skal ha knapphullsblomst. Og event. brudesvenn da... Det er da bare bruden og ev. brudepike som har bukett (ikke engang brudens forlover)... ← Det er ganske stor forskjell på en bukett og en blomst i et knapphull, da... Brudepikene våre skal ikke ha buketter, bare blader, men jeg synes det er en selvfølge at brudgom, brudesvenner, forlover og brudeparets fedre skal ha knapphullsblomster. Bare fordi du ikke gjør det sånn er det ikke vits i å latterliggjøre måten VI vil gjøre det på...
Ugla Skrevet 23. april 2007 #14 Skrevet 23. april 2007 Men når mamma og svigermor mente anderledes som har vært i ørten bryllup, gav jeg etter! Er ikke tradisjon at andre har ← Jeg har også vært i ørten bryllup, og har heller aldri sett andre enn brudgom, hans forlover og event. brudesvenner ha... Bare fordi du ikke gjør det sånn er det ikke vits i å latterliggjøre måten VI vil gjøre det på... ← Latterliggjøre...?? Hvorfor skulle alle menn/gutter ha, og ikke kvinnene da...? ...Når man først skal endre/lage sin egen "tradisjon"...
Doratheexplorer Skrevet 24. april 2007 #15 Skrevet 24. april 2007 Vi var i ett bryllup for ett par uker siden. Der hadde brudgommen, brudens far og begge forloverne
Majabeth Skrevet 24. april 2007 #16 Skrevet 24. april 2007 (endret) Vi skal ha til gubben, forloveren hans og min kommende svigerfar. Endret 24. april 2007 av Majabeth
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 24. april 2007 #17 Skrevet 24. april 2007 Latterliggjøre...?? Hvorfor skulle alle menn/gutter ha, og ikke kvinnene da...? ...Når man først skal endre/lage sin egen "tradisjon"... ← Jeg lager ikke min egen "tradisjon"... Det er sånn vi gjør det i min familien så det er faktisk en tradisjon.
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2007 #18 Skrevet 24. april 2007 Hos oss skal min kommende mann, min morfar (som skal gi meg bort), min stefar, min far, min kommende svigerfar, min kjæres forlover og vår brudesven (som kommer til å ha en litt mindre enn de andre mennene) til å ha knapphullsblomster. Tror min kjære kommer til å ha en som er i en annen blomst enn de andre da... synes det er fint når mange har det! ...så får folk si hva de vil! Når det gjelder brudepikene så skal de ha buketter! Har kanskje tenkt at de skal ha en "miniversjon" av min hvis det går an
jente 79 Skrevet 25. april 2007 #19 Skrevet 25. april 2007 Hos oss hadde brudgom, forloveren hans, min far, hans far og brudesvennene. Altså alle de nærmeste mannlige ← Vi har ikke brudesvenner, men ellers likt. Vi vil også at hans stefar skal ha knapphullsblomst, siden han tross alt har bodd sammen med min kjære i mange år. Synes det er litt ålreit å gjøre litt stas på mine tilkommende svigerfedre også, ikke bare min far.
Gjest nimbus Skrevet 25. april 2007 #20 Skrevet 25. april 2007 Jeg giftet meg for 2 uker siden, og da hadde alle "guttene" knappehullsblomst. Dvs min mann, min bror, begge forloverene og min far. Var ingen andre enn meg som hadde bukett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå