Kitsune Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Av en eller annen grunn er det veldig dårlig utvalg av vanlig spinningbekledning her i byen. Er det noen som vet om passende nettsted, gjerne i Norge. Og som kan anbefale merker. Craft skulle ha nesten 900 kr for en shorts med padding. Har en Diadora-shorts, men føler at paddingen har klappet litt sammen. Har hatt den siden jul... Hvis jeg ville hatt glorete farger, så er det veldig mye sykkelklær her i byen!! Kunne tenkt meg en shorts kanskje med 3/4-lengde eller helt lang. Og til menn blir nesten alle med seler..
Kylling Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Se på vg-shop! Har selv tenkt å bestille en sykkelbukse derfra.
hypergirl Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Av en eller annen grunn er det veldig dårlig utvalg av vanlig spinningbekledning her i byen. Er det noen som vet om passende nettsted, gjerne i Norge. Og som kan anbefale merker. Craft skulle ha nesten 900 kr for en shorts med padding. Har en Diadora-shorts, men føler at paddingen har klappet litt sammen. Har hatt den siden jul... Hvis jeg ville hatt glorete farger, så er det veldig mye sykkelklær her i byen!! Kunne tenkt meg en shorts kanskje med 3/4-lengde eller helt lang. Og til menn blir nesten alle med seler.. ← Jeg har en du kan få kjøpe! Litt avhengig av hvilken str du ønsker? Er instruktør og har fått feil str. Mye styr for å bytte da vi får levert direkte av Nike. Så jeg ønsker gjerne å selge min for å kjøpe en i riktig str. Dette er str M.
Gollina Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har en du kan få kjøpe! Litt avhengig av hvilken str du ønsker? Er instruktør og har fått feil str. Mye styr for å bytte da vi får levert direkte av Nike. Så jeg ønsker gjerne å selge min for å kjøpe en i riktig str. Dette er str M. ← Hvordan ser din ut?Farge og pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå