Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Heisann!

Jeg er gravid med min første, og jeg må si jeg hadde aldri trodd det skulle bli så slitsomt! :)

Min kjære lille venn som fortsatt ligger trygt inne i meg, vil ikke la meg være i fred. Den sparker så hardt at jeg ikke får sovet. Samme hvilken tid på døgnet jeg prøver å få en blund, så sparkes det....

Dette har nå pågått i over en uke, og jeg trenger vel ikke å si at jeg er litt sliten etter miserabelt lite søvn.

Så da søker jeg kjerringråd. Noen som har tips å komme med for å roe ned villbassen.

Jeg unngår koffein, sukker, kullsyreholdige drikker osv. Dessuten har jeg prøvd å drikke kamille te før jeg legger meg(og uten sukker smaker den faktisk vondt :) men jeg drikker den likevel hver kveld i håp om hvile....)

Help anyone???

Videoannonse
Annonse
Gjest Snuppa - ikke innlogget
Skrevet

Jeg har hørt at det skal hjelpe å gå seg en tur, dermed "vogger" du babyen i søvn. Vet om noen som iallefall har merket stor forskjell på aktivitetsnivået ettersom om de har fått tatt kveldsturen sin eller ikke. Jeg ville også unngått spising og drikking før leggetid, min erfaring er iallefall at aktivitetsnivået stiger når maten har landet............

Lykke til:-)

Skrevet

hadde det samme "problemet" da jeg ventet min yngste jente.Jeg måtte opp å spasere om natta og det hjalp.

Jeg pleide å "puffe" borti ungen for å få henne til å snu seg hvis hun presset på et ømt sted.

Det med å spasere er en god ide.Du kan jo prøve det.Varme også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...