Gjest j20 Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Jeg har blitt sammen med en utrolig snill og flott fyr. En dag var vi på besøk hos noen fra hans hjemland og de snakket på hans språk. Jeg har ikke lært meg hans språk enda så jeg forstår lite. Senere sa han at de hadde spurt om han skulle bestemme over meg nå. Men da hadde han svart at det trengte han ikke for jeg var som kvinnene fra hans hjemland. Jeg forstår ikke hva han mener med det, og jeg forstår ikke hvorfor de i det hele tatt spurte han om det?
Gjest Piper Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 I enkelte land er det mannen osm bestemmer, og kvinnen har ikke noe de skulle ha sagt. Det kan være du har gitt han inntrykk av at du er ettergiven og at han får styre alt, og derfor svarte han som han gjorde. Men det er bare gitting fra min side, men ejg ville spurt han hva han mente med det.
Jevan Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Jeg er sammen med en fra ett annet land.. På første daten vår så sa jeg til han i Norge så er det damene som bestemmer, han sa at det var greit;) Nå har vi vært sammen i et år, jeg er sjef fortsatt Mange "ikke-norske" har for seg at mannen bestemmer over dama, er jo det de er vant til. Men er også de som kommer hit til norge og ser hvordan vi har det, og tar etter våre skikker! Kanskje karen din ikke orker pes fra folket sitt angående akkurat dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå