Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg kostet på meg masse penger hos frisøren og endte opp med et lite fint resultat,og det enda jeg hadde vært der to ganger.

Nå tok jeg hendene fatt selv og har nå lysblond farge med såvidt det er litt rødlig i. Enormt lite.

Jeg har lyst å få til det som jeg aldri får til, å gå fra lysblond til mer mørkere blond,hva slags hårfarge skal jeg velge. Er det noen som har noen erfaring m det?

Jeg brukte sist Schwartskoph poly blonde L1 Ultra.

Håret mitt er litt tørt etter blekingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til Feria eller Elegance fra Loreal.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Nå farger jeg håret brunt, men Feria eller Exellence (begge fra L'Oreal) er de jeg alltid kommer tilbake til.

Skrevet

Exellence er det kanskje den heter ja... :ler:

Skrevet (endret)
Jeg sverger til Feria eller Elegance fra Loreal.

Takk takk :) ,

jeg tenkte egentlig mer på hvilket nr osv ifra de forskjellige merkene, men det er det jo ikke lett å vite :sjenert:

jeg tenkte om noen kanskje har erfaring fra å være lysblond og hvilket merke/nr de har brukt og resultat,vet at det er så forskjellig, men hadde vært interessant å høre, hvis det skulle være noen her :)

Endret av crushin2006
Skrevet

Det kommer helt ann på hvor lys du er nå og hvor mørk du vil bli. Er du en 9'er nå og vil til en 7 f.eks?

Skrevet
Det kommer helt ann på hvor lys du er nå og hvor mørk du vil bli. Er du en 9'er nå og vil til en 7 f.eks?

Jeg er lysblond,det vil si veldig lysblond,jeg vet ikke noe om jeg er 9ér eller nummere på dette, men vil bli nærmere mørkeblond,det er jo så mange å velge mellom,men kanskje et merke og et nr er bedre enn andre? regner med at jeg bare må prøve meg fram med et valg.... :forvirret:

Skrevet

Om håret ditt er veldig tørt nå, så ville jeg tatt en minicolor. Det er ikke så sterkt for håret og antakelig, siden det er så tørt nå, så trekker det godt nok inn med en minicolor. Farge er vanskelig å si, når jeg ikke ser deg og vet hvilken fargetype du er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...