Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange har denne grønn-gule selvlysende vesten tredd over sete, eller liggende i hatthyllen, noe som er stikk motsatt av hvor den skulle ligge slik at man kunne nå den ved kun en armlengde.

Har folk ikke plass i hanskerommet?

Hva er det inni der da?

Vognkort, våtservietter, kulepenn, instruksjonsbok til bilen, og vesten...

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den gule vesten i den lille "boksen" under armlenet mellom setene i forsetet. I hanskerommet har vi vognkort, skademelding, penn, solbriller og CD'er. Instruksjonsbok til bilen har et eget "gjemt" rom under rattet.

Gjest Madeline
Skrevet

Vognkort, våtservietter, kulepenn, instruksjonsbok til bilen, og vesten...

Samme som hos oss. Bortsett fra at vi har en rull med tørkepapir i steden for våtservietter.

Det at noen har vesten tredd over seteryggen, kan være direkte farlig i de bilene som har innebygd airbag nettopp der.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Vognkort, en mappe med papirer for bilen, penn, batterier til discman ettersom jeg ikke har cd-spiller, skademeldingsskjemaer, kartbøker

Skrevet

Rett del av vognkortet, dekktrykkmåler, skademeldingsskjema, serviceheftet, håndjern, nøkler til disse, LED-lommelykt, "tom" bilnøkkel, digitalkamera, batterier til dette og sikkert en eller to pakker Extra tyggegummi. Ligger også alltid 200 kroner der, sånn just in case.

Vesten ligger på siden av døren, der jeg når den. I Buicken går ikke det, så der ligger den i et ganske nifty rom under selve rattstangen. Buicken er for så vidt gankse tom for ting, men det ligger kamera der og, i tilfelle en eller annen bozoo kjører på go-bilen min.

Gjest _Leela_
Skrevet

Har ikke hanskerom på bilen... Har et lite rom under rattet og der får akkurat plastmappen med instruksjonsbok, serviceheftet og vognkort plass + noen ekstra sikringer.

Refleksvesten er forresten trygt plassert i døren på sjåførsiden slik at en lett får tak i den.

Gjest Maxagaze
Skrevet

Hansker selvsagt ! Det er jo det det skal brukes til..

..og motor i motorrommet, og bagasje i bagasjerommet.

Skrevet

I mitt hanskerom er det en boks med sikringer og lyspærer, instruksjonsbok, vognkort og den berømte og ikke minst påbudte refleksvesten da.

Jeg synes det er bedre at den ligger i hanskerommet enn at den forstyrrer forbipasserende biler med sin fluoriserende farge.

Skrevet

I hanskerommet har vi en lighter, et par penner og ikke noe særlig mer. Joda, tror 17-åringen klarte å stappe en refleksvest inn der også. Vi har forresten to vester, den andre ligger i lommen på døra, burde klare å få tak i en av dem ved behov.

Skrevet

I hanskerommet har i en flaske vann, våtservietter og et kart over Italia som har blitt liggende siden sist sommer.

Vesten har vi i lommen bak på passasjersetet.

Gjest Silmarill
Skrevet

Der har jeg kulepenner, sukkertøy,dorull, elefant, skademeldingsskjema, NAF boka, isskrape, vanter, mobillader, mm.

Refleksvesten har jeg i bildøra og vognkortet har jeg under bilmatta i baksetet!

• 7 måneder senere...
Skrevet

Servicehefte, bilrelaterte papirer, instrukjonsbok for biler, strømkontakt, skrutrekker, en liten kniv, en cd, limstift, og masse småting som egentlig burde ha vært kastet. Refleksvesten ligger ved siden av passasjersete.

Skrevet

Den gule vesten ligger i lomma på passasjerdøra.

I hanskerommet er vognkort og cd`er.

Skrevet (endret)

- Ekstra sett solbriller (i tilfelle sterk motsol)

- Skademelding

- Vognkort

- instruksjonsboka

- pluss noe småskrot :fnise:

Den flotte grønne vesten ligger i dørlommen på passasjersiden- bra nok, det vel?

Endret av hjertesukka
Skrevet (endret)

*slettet* La ikke merke til at jeg hadde svart her før. :sjenert:

Endret av Arkana
Skrevet
Hansker :nissegutt:

Kjeder du deg Wonders, siden du bruker dagene for tiden til å dra frem igjen alle dine egne, gamle tråder?

Skrevet
Noen som har mus i hanskerommet?

Nei...

Men jeg har hansker, teller det?

Skrevet

Det gjør det sikkert. tror jeg klarte å bli kvitt musa. Hun har kosa seg med Smil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...