Gjest hufse-tufsa Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 jeg skal pusse opp badet. tenker å "strippe" badet selv, men skal ha et firma til å gjøre resten. skal legge varmekabler, nye fliser på vegger og gulv samt ny baderomsinnredning/toalett og stort dusjkabinett. kommer til å innhente anbud fra tre ulike solide forretninger, og vil satse på totalleverandør. siden dette er butikker med mestermerke, er ikke manglende våtromsnorm eller våtromssertifikat noe problem får vi tro. men likevel: kjenner jeg har dårlig tillit til håndverkere generelt etter å ha gjort dårlige erfaringer. jeg har ikke greie på våtrom, og kan ikke greie å se at håndverkerne gjør en ordentlig jobb underveis. noen råd til hva jeg skal vektlegge i anbud/spesifikasjon og underveis når håndverkerne er i gang?
Skravla Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Sats på referanser - akkurat som ved jobb-intervju. Be om referanser til tidligere rehabiliteringer - gjerne tilsvarende ditt eget - og ring/mail dem (i byer er dette ofte styreleder i borettslag etc). Ellers så ville jeg sjekket jungeltelegrafen. Hør med kollegaer, venner etc om de har noen anbefalinger/firma de ikke anbefaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå