dront Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Jeg har aldri tatt sol før, men skal til sydligere trakter denne våren og kunne kanskje trengt et grunnlag av farge på huden min. Hva har man egentlig på seg i solariumet..?
happyhappy Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 jeg ligger naken:) Noen ligger i g-streng etc. Opp til en selv! Men jeg foretrekker null skille på kroppen når jeg ligger i solarium:):)
dront Skrevet 22. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2007 Takk for svar Da har man kanskje med seg et håndkle å ligge på, eller får man låne i studioet? Jeg lurer på å stikke innom etter et annet ærend, og jo mindre jeg må ha meg meg, jo bedre...
Gjest bada Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Takk for svar Da har man kanskje med seg et håndkle å ligge på, eller får man låne i studioet? Jeg lurer på å stikke innom etter et annet ærend, og jo mindre jeg må ha meg meg, jo bedre... ← Det er ikke så lurt å ligge på håndkle - da vil man jo sperre for strålene. Det finnes desinfeksjonsmiddel og papir til å tørke det av med tilgjengelig, og det bruker man før man legger seg ned. Solariumssenger er dessuten veldig hygieniske, da strålingen gjør at ingen bakterier kan overleve på overflaten.
dront Skrevet 22. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2007 Aha... tenkte ikke på at man blir bestrålt fra alle kanter Kan bli interessant dette. De i studioet kan vel kanskje gi råd om hvor kort man bør ligge også, avhengig av hudtype og grunnlag? Vil ikke lide samme skjebne som bakteriene...
Gjest Frysepulver Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Jeg har på truse, ligger jo andre der nakne, det vil ikke jeg ligge på, samme hvor rent det har blitt
IsaCathrine Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 (endret) Jeg har på g-streng, noen ganger BH og hvis det bare er noen minutter.. Blir jo ikke akkurat veldig brun de få minuttene jeg ligger der (er litt rastløs så klarer ikke ligge lenge av gangen!) En ting som er veldig smart er å røre litt på seg, ellers kan man lett få hvite flekker på de stedene på kroppen man ligger på (skulderblader, rumpe og hæler), fordi det ikke blir noe særlig blodgjennomstrømning. Endret 22. april 2007 av IsaCathrine
Gjest Keycha Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 Får du ikke jævlig skille av de brilla?
SJP Skrevet 22. april 2007 #10 Skrevet 22. april 2007 Jeg pleier enten å ligge naken eller så har jeg på meg g-streng. På de solstudioene jeg har vært på har det ikke "jobbet" noen så har ikke vært noen jeg kunne spurt om hjelp. Men har pleid å sole meg i ti minutter de første gangene også øker jeg tiden etterhvert.
hjertesukka Skrevet 22. april 2007 #11 Skrevet 22. april 2007 -Har kun på meg truse som er tilnærmet lik min bikinitruse.
Drua Skrevet 22. april 2007 #12 Skrevet 22. april 2007 Får du ikke jævlig skille av de brilla? ← Hm... nå tar jeg ikke sol så mye at det har vært noe problem. Dessuten dekker "brillene" bare selve øyelokket.
Miracl3 Skrevet 22. april 2007 #13 Skrevet 22. april 2007 Jeg har på meg truse og sånne øyebeskyttere. ← samme som Drua.
Gjest Borghild Skrevet 23. april 2007 #15 Skrevet 23. april 2007 Jeg har på g-streng. Orker ikke ligge helt naken et sted der alle andre har ligget uansett hvor rent det er.
taliee Skrevet 23. april 2007 #16 Skrevet 23. april 2007 Er det bra å ha på seg olje eller noe når man tar sol i solarium? Så engang en del damer (sikkert fra samme "gjeng") som skulle ta sol da jeg skulle, å alle hadde med seg hver sin flaske med babyolje inn i til solariummet... virket litt rart, men om det funker på noen god måte eller noe? Må jo bli ganske klissete??
Rexina Skrevet 23. april 2007 #19 Skrevet 23. april 2007 Det jobber ingen i et solarium, men det henger et skriv om hvor lange du bør ligge de første gangene osv. Har bare tatt sol en gang i mitt liv, og da lå jeg i 15 min. og hadde på g-string og BH. Fikk utrolig skille på den korte tiden faktisk!
Gjest DyneTryne Skrevet 23. april 2007 #20 Skrevet 23. april 2007 Har på meg stringtruse ja. Synes det blir et fint skille av det av en eller annen grunn Men angående de brillene ja, den som holder dem sammen som går over nesa, lager den ikke en hvit strek over nesa? Har ikke kjøpt sånne fordi jeg er redd for det (ja jeg er redd for øyeproblemer også men soler meg ikke SÅ ofte). Sole seg ja, det vil jeg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå