Gå til innhold

Får barnepass for å ha sex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det virker som god ide og få barnevakt så man kan være sammen alene og kose seg en gang i blandt. Men jeg ville nok ikke spurt barnevakten om hun kunne passe barna så vi kunne ha sex :ler: Jeg ville nok sagt noe annet.

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg synes generelt det virker som barna er nok i barnehage som det er. Selvsagt trenger man barnevakt innimellom i helgene, men synes ikke barnehage er noe godt alternativ da. At det går an å ha sex, med økning av barneflokken som formål, med barn tilstede, er jeg overhodet ikke i tvil om.

Skrevet (endret)

Jeg hadde nok ikke benyttet meg av dette tilbudet... Først og fremst fordi jeg kan godt ha sex selv om jeg har barn i hus, eller skaffe barnevakt selv (Les: overantting hos besteforeldre osv) for en helg for å pleie parforholdet. For det andre hadde jeg ønsket å annonsere for barnehagetantene at jeg og mannen skulle "ha oss litt"... :overrasket::ler:

Endret av CeeCee
Skrevet

Virker helt sprøtt synes jeg.

Det går da an å skaffe seg barnevakt på egen hånd - unger idag er mer enn nok i barnehagen.

Våre unger er nå snart 16 og 21 - men de har enda aldri stoppet oss fra å ha sex :ler:

Skrevet

En nattöppen barnehage kan gott vara riktigt bra - för nattarbetande föräldrar! Men för att ha sex? Nej, det är väl slöseri med resurser? Babylagning borde man kunna hinna med ändå tycker jag

Gjest silkesvarten
Skrevet

det er helt idiotisk.....

vi har mellom 2-4 barn hos oss hver helg og det har aldri stoppet oss fra å ha sex.......

mye man kan få til etter at barna har lagt seg :)

Skrevet

Jeg synes dette var et bra iniativ. Jeg ville nok ikke benyttet meg av det, men det er fordi jeg har lite behov for barnevakt siden mine barn er hos faren annenhver helg.

Men det er jo mange som ikke har noe nettverk, og for disse må jo dette være et godt alternativ. Tenker på feks aleneforeldre, der barna ikke har kontakt med den andre forelderen, og som ikke har famile, eller venner som kan stille av og til.

Jeg ser for meg at man da kan levere barna og være trygg på at de blir godt tatt hånd om. Men det var vel ikke denne gruppen som var tiltenkt tilbudet i dette tilfellet :ler:

Men jeg synes det bør være en grense på hvor ofte man kan benytte et slikt tilbud. Barna er jo gjerne veldig mye i barnehagen fra før.

Gjest Gjesten
Skrevet

Koffor får folk ungar igjen, kan nåken fortelle meg det? For ska dei vere i barnehagen støtt, så ser eg ikkje poenget. Då syns eg faktisk heilt ærleg at nokre folk bør gå litt i seg sjølve og sjekke om dei er villige til å ofre det det kostar å ha ungar. For meg personleg er svaret framleis nei...

Skrevet

Desperat opplegg :ler:

Jeg tror ikke det blir flere unger i kommunen selv om de stiller opp med barnevakt i helga.

Foreldrene klarer jo fint å ha seg på kveldstid når ungene sover ;)

Skrevet
Koffor får folk ungar igjen, kan nåken fortelle meg det? For ska dei vere i barnehagen støtt, så ser eg ikkje poenget. Då syns eg faktisk heilt ærleg at nokre folk bør gå litt i seg sjølve og sjekke om dei er villige til å ofre det det kostar å ha ungar. For meg personleg er svaret framleis nei...

;) helt enig med deg.

Gjest Elastica
Skrevet

Jepp, veldig enig. :)

Skrevet

Nå er det faktisk ganske mange som jobber turnus og for disse er jo nattåpne barnehager som en gave fra himmelen!

Og det har ingenting med feil prioritering å gjøre. Endel jobber er det turnus i, og for veldig mange innen f.eks pleie innebærer det også endel nattarbeid. MEn det er faktisk ikke slik at man går fra natt til dagvakt i dagesvis i strekk, ungene vil ikke være i barnehagen mer ( antagelig vil det være mindre barnehagetid...) for det som jobber turnus og natt enn "vanlige" foreldre med 8-16 jobb....

Gjest Gjesten
Skrevet

No var det berre i helger dei har tilbud om nattepass då... Så det er ikkje turnuspassing vi snakke om her altså.

Skrevet

Jeg går utifra at det ikke er meningen at de som benytter dette tilbudet skal ha barnet i barnehagen hver lørdag.

Mener du virkelig at man ikke bør ha barn fordi man ønsker en kveld for seg selv i blant?

Skrevet

Vi hadde sikkert benyttet oss av et slikt tilbud en gang i blant hvis mulig.

1. Vi har ingen familie i umiddelbar nærhet, heller ingen fast barnevakt.

2. Vi kjenner de ansatte veldig godt, både vi og vår sønn er veldig trygge på de.

3. Min sønn hadde nok elsket å få sove over i barnehagen med de andre barna.

Skrevet (endret)
Jeg synes generelt det virker som barna er nok i barnehage som det er.

Enig!

Tanta mi jobber i barnehage og sa på spøk her engang at "snart leverer man barna i barnehagen i august og henter dem igjen i juni".

Sex kan man da ha selv om man har barn i huset..

Endret av IsaCathrine
Skrevet

Tanta mi jobber i barnehage og sa på spøk her engang at "snart leverer man barna i barnehagen i august og henter dem igjen i juni".

Sex kan man da ha selv om man har barn i huset..

Enig :klappe::klappe:

De fleste barn i barnehagealder legger seg vel rundt 19-20 på kvelden - og da må det vel være mer enn tid til å kose seg med ektefellen :ler:

Skulle jeg bare hatt sex når alle ungane overnattet borte samtidig - ville vel det vært ca 2 ganger på 10 år...... :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...