-zloty Skrevet 4. mars 2003 #1 Skrevet 4. mars 2003 Hei alle Hva om Kvinneguiden lager en Temagruppe som kan hete "Kvinneplager, prevensjon og hygiene" Ser ut som det et enormt behov for det. Kurgan
Tusenfryd Skrevet 4. mars 2003 #2 Skrevet 4. mars 2003 Er ikke det dekket vel opp synes du? Det passer jo både på Kropp og helse, og velvære...? Noe som ikke blir dekket her?
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2003 #4 Skrevet 4. mars 2003 Nei jeg synes det ikke er nok fokus på trening og helse når spørsmålene er "skal det være ubehagelig å trekke ut en tampong?" Gyldig spørsmål selvfølgelig, men kanskje best i en egen kategori? Kurgan
Megan Skrevet 4. mars 2003 #5 Skrevet 4. mars 2003 Nei jeg synes det ikke er nok fokus på trening og helse når spørsmålene er "skal det være ubehagelig å trekke ut en tampong?" Gyldig spørsmål selvfølgelig, men kanskje best i en egen kategori? Kurgan Dersom folk lurer på det må de jo kunne spørre her- det er jo absolutt reatert til helse! Synes det er en del treningsspørsmål her også, men om du synes det er for lite kan du jo lage noen temaer. Denne tråden her f.eks hører vel ikke helt under kategorien "Kropp, helse og trening"...?
Gry Skrevet 4. mars 2003 #6 Skrevet 4. mars 2003 Gruppen het først kun "helse".. "Trening" ble påført fordi noen etterlyste ett sted å poste innlegg relatert til trening. Nå heter den: kropp, helse og trening. Alle helsespørsmål passer inn her, det samme med treningsspørsmål. Jeg ønsker ikke å opprette noen ny kategori for flere helserelaterte spørsmål, da denne gruppen absolutt er tiltenkt spørsmål som: "skal det være ubehagelig å trekke ut en tampong?"
Gjest Diva Skrevet 4. mars 2003 #7 Skrevet 4. mars 2003 ? ? ? ? ? Kurgan : Så lite som jeg ser deg uttale deg her, og bruke forumet, så lurer jeg på hvorfor i alle dager du kommer med den hentydningen ? Synes du tampongspørsmål og hygieniske prinsipper ikke hører hjemme under denne kategorien ? Hvis du synes folk spør om så mangt av ting du ikke liker eller interesserer deg for, hvorfor i alle dager bruker du forumet da ? (det er også lov å hoppe over tråder eller forum hvis de synes uinteressante.....) Eget forum for kvinneplager ? Du høres ut som en lege som avviser blankt de typiske "kvinneplagene", og kaller det hysteri. Dette er en kvinneguide, og har du problemer med at kvinner tar opp og diskuterer og lurer på ting om sin helse, prevensjon og hygiene, så synes jeg problemet ligger hos deg. Du selv for øvrig, synes å ha et stort behov for å kalle alt av kremer, piller og slankekurer for bogus, for så å ikke begrunne ditt syn.
ragnalina Skrevet 5. mars 2003 #8 Skrevet 5. mars 2003 man trenger jo ikke åpne innlegg som tydelig handler om noe som man ikke er interessert i (for eksempel såkalte kvinneplager og hygiene..)?
waco Skrevet 5. mars 2003 #9 Skrevet 5. mars 2003 Man trenger bare å lese i kvinneblader og forstå det faktum at kvinner liker helseplager.
Megan Skrevet 7. mars 2003 #10 Skrevet 7. mars 2003 Man trenger bare å lese i kvinneblader og forstå det faktum at kvinner liker helseplager. Ja, vi liker jo menn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå