Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå Nokia 6670, som jeg har hatt i to år. Den har vært veldig bra og fungerer ennå fint til tross for at jeg har mistet den i vann to ganger... Hehe! Men jeg er lei av den, og føler den er stor og klumpete.

Nå er det på tide med ny mobil, og vil enten ha K800i eller N73 siden disse har 3,2 MP kamera. Hvilken skal jeg velge? Jeg vil ha en mobil som er rask, har supert kamera og er brukervennlig. Den må ha alarm, da jeg bruker mobilen som vekkerklokke, og helst må man kunne skifte alarmringetone. Mobilen må ha huskelappfunksjon med alarm.

Har vært inne og lest bruker erfaringer på nettet og alt heller mot K800i men den virker å henge seg opp en del, og N73 virker å være veldig treg og at kamera er dårlig.. så er det jo det at jeg aldri har hatt Sony (eller) Ericsson før og kjenner ikke til disse telefonene når det gjelder brukervennlighet osv.

Hva er deres erfaringer?

Er det noen som har hatt begge mobilene og kan veie dem opp mot hverandre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt Nokia frem til nå, kjøpte SE750i nå. Skulle jeg valgt på nytt ville jeg valgt Nokia, forutsatt at de ikke har endret masse på funksjonene. Liker ikke SE, men det kan jo komme litt an på hva en er vant til også, jeg er et vanedyr ;).

Skrevet (endret)
Har hatt Nokia frem til nå, kjøpte SE750i nå. Skulle jeg valgt på nytt ville jeg valgt Nokia, forutsatt at de ikke har endret masse på funksjonene. Liker ikke SE, men det kan jo komme litt an på hva en er vant til også, jeg er et vanedyr ;).

Er et vanedyr jeg også og vant med Nokia, men vil ha den beste mobilen, og da gidder jeg ikke være tro mot en og samme mobilprodusent på bekostning av det. Regner med at menyer og sånt kan innlæres ganske fort, så det spiller mindre rolle for meg...

Endret av CeeCee
Skrevet

Etter at jeg gikk over fra Nokia til Sony Ericsson kunne jeg ikke vært mere fornøyd :) Jeg har nå SE K800i og er storfornøyd. Her kan du selv velge ringetone til alarmen, den tar veldig gode bilder (og er rask). Den er også veldig enkel og lett å bli vant til samtidig som den har en del artige finurligheter som du vil oppdage etterhvert som du lærer telefonen å kjenne. Anbefales på det sterkeste!

Gjest Kaya83
Skrevet

Jeg har hatt begge to jeg.. Har N73 nå, men det er bare fordi jeg fikk den gratis.. Jeg syns N73 er bedre å skrive meldinger på, men jeg ville valgt K800i..

Skrevet
Jeg har hatt begge to jeg.. Har N73 nå, men det er bare fordi jeg fikk den gratis.. Jeg syns N73 er bedre å skrive meldinger på, men jeg ville valgt K800i..

Men hvorfor ville du valgt SE? Hva er fordelene og ulempene med begge mobilene? Trenger bruker erfaringer... En slags sammenligning om du vil...

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med akkurat de to mobilene, men jeg har hatt både Nokia, Samsung og LG. For noen måneder siden kjøpte jeg min første SE-telefon og jeg er HELFRELST! Jeg har en 'nær slektning' av 800i, k610i, og den henger seg ikke opp og er virkelig "intelligent", jeg føler nesten den skjønner hva jeg vil ;) Det eneste negative med den jeg har nå er at jeg har en tendens til å komme borti wap-knappen så internett skrur seg på.

Gjest Kaya83
Skrevet
Men hvorfor ville du valgt SE? Hva er fordelene og ulempene med begge mobilene? Trenger bruker erfaringer... En slags sammenligning om du vil...

Hadde du spurt litt penere der, så skulle jeg jammen fortalt det..

Skrevet
Hadde du spurt litt penere der, så skulle jeg jammen fortalt det..

Det var da ikke min intensjon å være frekk :overrasket: Kan ikke forstå at mitt spørsmål kunne oppfattes som det.. jeg bare la trykk på ordet "hvorfor"... :grine:

Skrevet
Her har du sammenligning.

Basert på brukererfaringer og tekniske spesifikasjoner.

Takk, men de har jeg allerede lest :) Ble desverre ikke noe klokere... Begge har sine fordeler og ulemper, derfor vil jeg gjerne høre fra noen som har hatt begge mobilene... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...