Nemesis Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Av alt dette snakket om selvbruning kom jeg på at jeg selv planlegger å spraye meg brun før jeg skal i bryllup i juni. Er greit å se litt sommerbrun ut i kjole. Grunnen til at jeg spør om folk har erfaring fra å spraye seg hos hudpleier eller lignende er at jeg er i Bergen helt fram til bryllupet, så da må jeg spraye meg her. Noen som kan anbefale en salong hvor resultatet blir bra og naturlig? Takk til alle som kan hjelpe
taliee Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Har ikke peiling på hudpleiere i Bergen som gjør dette, men sikkert de fleste.. Men vil bare si at jeg gjorde det engang, var prøvekanin for en vennine (hun er hudpleier) og fargen ble fin, men det var egentlig helt jævlig å gå me det.. luktet ekkelt og var klissete på en måte.. Men om du vil bli fin og brun til bryllupe, er det jo verdt en sjangs
Susannah Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Du kan jo prøve Wah Wah http://www.wahwah.no/ De har avdelinger både Bystasjonen og det store kjøpesenteret midt i byen som jeg har glemt navnet på akkurat nå.
Lille meg :) Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 (endret) Du kan jo prøve Wah Wah http://www.wahwah.no/ De har avdelinger både Bystasjonen og det store kjøpesenteret midt i byen som jeg har glemt navnet på akkurat nå. ← Exhibition Endret 22. april 2007 av Lille meg :)
Susannah Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Exhibition ← Det var det ja! Det var bare helt borte fra hjernecellene mine!
Nemesis Skrevet 22. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2007 Hadde helst vært litt greit om det var noen som hadde erfaring med et sånt sted som sprayer deg brun. Sjekket på wah wah og der kostet det 300 kr for å spraye øverste del av kroppen og det er jo det jeg trenger,så kanskje jeg skal ta å prøve en gang der og se hvordan resultatet blir før jeg skal i bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå