Gå til innhold

Vaginal orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klarer dere å få vaginal orgasme eller G-punkts orgasme når dere onanerer?? I såfall, har dere noen tips og triks????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nix!

Bare ved samleie klarer jeg å få det!

Så dessverre ingen tips :forvirret:

Skrevet

Ja klarer det med dildoen, men da må jeg være veldig opphisset og våt . Klarer det best ved samleie jeg også . Er da jeg er mest kåt sammen med en mann hehe

Gjest DyneTryne
Skrevet

Nope. Får den isende følelsen ned til tærene når jeg tar på g-punktet, men ikke mer.

Til gjengjeld så klarer jeg fint å komme hvis jeg nyser med en tampong inni meg :frustrert:

Det er ikke meg, det er meg.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Jeg får det etter jeg har fått en klitorisorgasme.

Hvis jeg da koser med meg selv nedover mot kjedeåpningen, og samtidig har fingrene litt nedenfor klitoris får jeg det helt fint.

jeg har aldri fått en vaginal orgasme under samleie. Aldri. Skulle ønske jeg fikk det.

Må alltid hjelpe til med hånda.. :tristbla:

Skrevet

mhm;)

bruk langfingeren til å finne "det ruglete området" som ikke ligger så veldig langt inne i skjeden. har lest at dette skal være g-punktet, så jeg regner med at det er G-punktsorgasme jeg får når jeg stimulerer dette :sjarmor:

Skrevet

Jeg har aldri klart å få vaginal orgasme med bare fingrene. Har massert det ruglete området som en gal siden det visstnok skulle være g-punktet og har ikke merket noe som helst annet enn at jeg har blitt sliten i handa... Men snodig nok klarer jeg helt fint å få vaginal orgasme med den nye vibratoren, uten å stimulere klitoris i det hele tatt.

Skrevet

Jeg slenger fram et spørsmål:

Oppstår fenomenet spruting (snakker ikke om urinering) kun når en jente får vaginalorgasme? Og er vaginalorgasme det samme som G-punktsorgasme?

Har nemlig opplevd jenter som kan stimuleres frem til spruting (ved feks fingring) men som samtidig sier de ikke får den orgasmefølelsen en orgasme vanligvis gir.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Har aldri sprutet av vaginalorgasme, bare klitorisorgasme. Kanskje en sammenheng mellom det og at det er tissehullet det spruter ut av og ikke vaginahullet/kjærlighetsgrotten/lotusblomsten (stryk det som ikke passer)?

Skrevet
Jeg slenger fram et spørsmål:

Oppstår fenomenet spruting (snakker ikke om urinering) kun når en jente får vaginalorgasme? Og er vaginalorgasme det samme som G-punktsorgasme?

Har nemlig opplevd jenter som kan stimuleres frem til spruting (ved feks fingring) men som samtidig sier de ikke får den orgasmefølelsen en orgasme vanligvis gir.

Har aldri sprutet av vaginalorgasme, bare klitorisorgasme. Kanskje en sammenheng mellom det og at det er tissehullet det spruter ut av og ikke vaginahullet/kjærlighetsgrotten/lotusblomsten (stryk det som ikke passer)?

Glemte å nevne at denne stimuleringen / fingringen da foretas på det "ruglete" området!! Har aldri opplevd at jenter spruter ved klitorisorgasme / stimulering!

Gjest DyneTryne
Skrevet

Klittorgasme er spruting mens vaginaen bare renner etter det jeg har forstått.

På det ruglete området opplever jeg bare ising i beina-orgasmer.

Skrevet
Klittorgasme er spruting mens vaginaen bare renner etter det jeg har forstått.

På det ruglete området opplever jeg bare ising i beina-orgasmer.

Har opplevd noen ganger mens han er inni meg at jeg plutselig fosser ut av meg.Lurte først på om jeg hadde tisset,men luktet ikke noe.Noen som vet hva det var?Får ikke noe orgasme følelse av det.Bare fosser maaaaaaaaasse veske ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...