Ada=) Skrevet 4. mars 2003 #1 Skrevet 4. mars 2003 Heisann! Jeg har en rougebørste fra Bodyshop som har begynt aa miste "haarene" sine (i fjeset mitt...*arrrg*). Er det bare fordi den er gammel/at den har blitt trykket ned i en for liten toalettveske, eller er den rett og slett for daarlig? Naar jeg tenker etter har den vel alltid mistet haarene sine, saa jeg vil naa kjøpe meg en ny som holder haarene sine for seg selv uten aa dra hele byen rundt for aa lete etter en. Derfor hadde jeg blitt glad om du kunne fortelle meg hvor du har kjøpt din/evt merke! eneste kriterium jeg har er at haarene sitter der de skal
*Lisa* Skrevet 4. mars 2003 #2 Skrevet 4. mars 2003 Er veldig fornøyd med kostene mine fra Artdeco. Ellers var det en tråd her om "gode koster" for ikke så lenge siden; gjør et søk og se om du finner flere svar der. *Lisa*
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. mars 2003 #3 Skrevet 4. mars 2003 Bobbi Brown lager gode koster, Clarins likeså og ArtDeco sine er også helt ok men jeg holder en knapp på BB. Milla
Petruska Skrevet 4. mars 2003 #4 Skrevet 4. mars 2003 Får man kjøpt Bobbi Brown produkter i Norge? I såfall hvor? Skal snart til Oslo så da tenkte jeg å benytte anledningen til å kjøpe ting som jeg ikke får tak i hjemme..
MissiS Skrevet 4. mars 2003 #5 Skrevet 4. mars 2003 Jeg har rougebørster fra Oriflame. Jeg er knallfornøyd med sminkeredskapene mine derfra. Anbefales! :D
Ada=) Skrevet 5. mars 2003 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2003 Hei igjen -og takk for tips! Til Petruska: Sjekket ut linken http://www.bobbibrowncosmetics.com for å finne ut hvor Bobbi Brown holder til i Australia, og der finner du sikkert ut om de har noen utsalgssteder i Norge også. (velg "international", for å få opp andre land enn USA) Kom gjerne med flere tips/gode el. dårlige erfaringer hvis dere har noen på lur -har ikke tenkt meg på shopping før på lørdag Ada
Petruska Skrevet 5. mars 2003 #7 Skrevet 5. mars 2003 Gikk inn på websiden til Bobbi Brown. Norge (eller Norway da) var ikke på listen over land/stater som fantes der så da har de vel ikke utsalgssteder i Norge. Nåvel, finnes jo andre bra ting også da!
Gjest Nicki Skrevet 6. mars 2003 #8 Skrevet 6. mars 2003 Jeg har rougebørste fra Clarins og er veldig fornøyd med den.
xeyes Skrevet 7. mars 2003 #9 Skrevet 7. mars 2003 Det er jo online shop på bobbibronwcosmetics.com! Ikke noe problem da..
Petruska Skrevet 9. mars 2003 #10 Skrevet 9. mars 2003 Såvidt jeg kunne se leverer de bare til statene. Dessverre. De hadde utrolig mye fine ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå