Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #1 Skrevet 30. mars 2002 Hei ! Jeg er ca 14 uker på vei med nr 2 og ser fram til å kjenne de første fosterbevegelsene. Mener å huske at jeg kjente må bobler i uke 14 under det første svangerskapet. Er det noen som vil dele sine erfaringer ?? @?
Cobra Skrevet 30. mars 2002 #2 Skrevet 30. mars 2002 Hei. Jeg kjente at det "boblet" i magen fra rundt uke 16 tror jeg. Det var ihverfall litt før jeg skulle til ultralyd første gangen, ( er ikke det rundt uke 18 man er til UL?) Det er 2 år siden nå så jeg husker ikke helt når UL bruker å være. Klem fra meg.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #3 Skrevet 30. mars 2002 Hei! Jeg er gravid i 17 uke, og har kjent liv i en drøy uke nå. Synes det er en fantastisk følelse! Tror jeg har kjent det fire eller fem ganger, og det kiler så jeg ler høyt! Kan ikke kjenne det på utsiden av magen ennå, så sambo er litt skuffa. Men det varer nok ikke så lenge til han får kjenne det også. Vi er forresten "førstegangs". Klem fra Heidi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå