Liberta Skrevet 3. mars 2003 #1 Del Skrevet 3. mars 2003 Hva er viktigst hos Drømmegutten? Jeg synes - snillhet - trofasthet - humor - sosiale egenskaper - god samtalepartner Jeg har litt kvaler med kjæresten min. Men egentlig tror jeg ikke det finnes flottere mann. Lurer bare på om hva han egentlig mangler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 3. mars 2003 #2 Del Skrevet 3. mars 2003 - snillhet - trofast - lojal - støttende - morsom -egne meninger Det er masse masse som jeg setter pris på hos drømmegutten min.. Men det viktigste er at han elsker meg og at han er seg selv, på godt å vondt. Jeg liker at han har sine små feil, slik som vi alle har, det gjør han mer mennesklig og enda bedre liksom Tror det er viktig at han ikke er noen nikkedukke som går med på alt du sier og som lar deg kjøre over han. Jeg må ha en med meninger som det går an å diskutere med, en som er intelligent og som holder seg oppdatert......... Mye på en gang dette her, men det er nettopp slik kjæresten min er så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiqa Skrevet 3. mars 2003 #3 Del Skrevet 3. mars 2003 Ahh... dette kan jeg filosofere over i timesvis (ikke rart jeg ikke har kjæreste ). ¤ Snill ¤ Har karakter ¤ Sosiale antenner ¤ Respektfull ¤ Oppriktig ¤ Humor De viktigste egenskapene er igrunnen: RESPEKT - ÆRLIGHET - MOT - VARME Jeg legger masse i disse ordene, men det får holde i dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 4. mars 2003 #4 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg har nettopp blitt singel så dette har jeg tenkt ganske mye på i det siste. Har kommet fram til at noen av egenskapene hos drømmemannen min bør være: -Ærlighet -Humor -Selvironi -Intelligens Ellers må han jo selvfølgelig være snill og god, kunne nyte livet og ikke stresse for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest --- Skrevet 4. mars 2003 #5 Del Skrevet 4. mars 2003 liker å si at det skal være "tak i'n" jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Debbie Harry Skrevet 4. mars 2003 #6 Del Skrevet 4. mars 2003 En drømmemann kan være så mangt.. Jeg har vel funnet ut at det er visse grunnleggende atributter som må være på plass;(kall det kardinal egenskaper) * han må tenne meg!! *han må ha et grunnleggende menneskesyn der ethvert individ er like mye verdt uansett kjønn (farge, alder, etc etc) Er dette iorden, tror jeg det er ganske tilfeldige ting som avgjør hvor godt jeg liker en mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå