rock&republic Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Hjelp. Jeg peeler kroppen kjempegodt men likevel så får jeg disse "rendene" eller skjoldene av selvbruningskremen(sprayen etc..) Noen som kan hjelpe meg med noen gode tips så kanskje jeg får det bedre til neste gang??
Lemon Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Pass paa at selvbruningen törker godt inn för du paaförer klaer.
Gjest Alou Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Hjelp. Jeg peeler kroppen kjempegodt men likevel så får jeg disse "rendene" eller skjoldene av selvbruningskremen(sprayen etc..) Spray kan være vanskelig, ihf. hvis du ikke gjør noe annet enn å bare spraye det på. Selvbruningkremen må oftes masseres godt inn i huden.
Fakse Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Du har ikke tørr hud da? Om du har tørrere hud noen steder trekker kremen bedre eller dårligere inn på forskjellige steder. Prøv å smøre deg godt med fuktighetskrem noen timer før du har på selvbruning for å se om det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå