Dalila Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Jeg har så lyst til å strikke tøfler og tove dem, men kan ikke finne oppskrift. Noen som kan hjelpe meg? Det må være en enkel oppskrift, da håndarbeidsevnene er minimale... Hvis noen kan hjelpe, så send meg en PM
Kvist Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 (endret) Denne synes jeg er superenkel Fått den av NovaFlare her på KG, jeg har gjort noen bittesmå endringer, for å få tøflene bedre tilpasset mine smale føtter, og fordi det garnet (Fritidsgarn) hun anbefalte var ikke så lett å få tak i her. Tovede tøfler Damestørrelse *oppskrift fjernet* Kan godt sende den på PM til de som vil ha... er det lov med hht opphavsrett eller? Endret 23. april 2007 av Lisee
Gjest =tentacle= Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Hvordan ser de ut når de er ferdige?
Gjest baby-E Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Hvordan ser de ut når de er ferdige? ← NovaFlare har lagt ut en del bilder av disse i dette forumet. Om du søker på navnet hennes og tovede tøfler, kommer de sikkert opp
tuji Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Psst...det er opphavsrett på slike oppskrifter også, så det er like ulovlig å legge ut her som sangtekster o.l
Kvist Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Psst...det er opphavsrett på slike oppskrifter også, så det er like ulovlig å legge ut her som sangtekster o.l ← OI! Det tenkte jeg ikke på. Har fjernet den nå.
aimee Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 Jeg bruker garnstudio sine hjemmesider ofte. Her er det kjempemye fint! Bare et tips
tuji Skrevet 23. april 2007 #10 Skrevet 23. april 2007 På hobbyboden.com og www.hobbyforum.no er det også mange linker til gratisoppskrifter, og mange strikkekyndige folk som kan hjelpe.
tatiana Skrevet 24. april 2007 #11 Skrevet 24. april 2007 Jeg liker de internettsidene dere nevner kjempegodt. Men problemet er at det ikke står vanskelighetsgrad på strikkeoppskriftene. Jeg har nettopp begynt å strikke, og har foreløpig bare strikket tøfler... Derfor vet jeg ikke hva jeg kan prøve meg på neste gang som er enkelt nok...
aimee Skrevet 24. april 2007 #12 Skrevet 24. april 2007 Skjønner. Jeg har litt av de samme tankene, har veldig lyst til å bli flink, men skjønner ikke halvparten av oppskriftene en gang. Jeg prøvde derfor å hekle i fjor, og det viste seg å være ganske mye lettere! Alle de forskjellige maskene er godt forklart, med bilder og tegninger. Kanskje du skal se litt på hekling også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå