Gjest brita Skrevet 3. mars 2003 #1 Skrevet 3. mars 2003 Jeg er gravid i uke 11, etter 6 mndt prøving. Men jeg klarer ikke helt og glede meg ennå og er veldig redd for at det skal skje noe. Jeg hadde en liten blødning i uke 5 og var helt knust, men dette var helt ufarlig sa legen. Nå tenker jeg at når man er i uke 12 er det vel ganske trygt, men så hører man jo hele tiden om folk som har abbortert etter dette. Jeg har hatt spiseforstyrrelser siden jeg var liten, og etter at jeg ble gravid, har jeg blitt veldig rolig mht mat. Men jeg tror ikke jeg hadde taklet en abbort så veldig bra.... Så da er det bare og håpe da! :cry:
oyli Skrevet 5. mars 2003 #2 Skrevet 5. mars 2003 Etter uke 12 er sjansen for at det skal gå bra 85 % og etter uke 16 stiger den ytterligere. Vi husker dessverre så godt de historiene vi hører om sene aborter og dødfødsler, men statistisk sett har du meget gode odds! Bekymringer av alle slag hører med til graviditeten og etter at barnet er født kan jeg trøste deg med at det blir enda verre! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå