-Alvildebrud- Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Er vi i rute? Vi skal gifte oss i august... Synes selv vi har kommet godt inn i planleggingen: - Invitasjonene har jo kommet, så den biten er ferdig da vi sender dem i posten på tirsdag! (Oi, for en seier!! ;-)) - Kjolen min er ferdig sydd og hentet fra salongen. - Mannn har kjøpt "dressen" sin. - Kirken boket. - Lokalet bestemt og bestilt. - Hotellrom er boket for gjestene. - Suiten er boket for oss, i to dager. - Frisør er boket. - Band er boket. - Fotograf boket (hele dagen). - Transport/bil fra kirken til festen er bestilt. - Solosanger og solist i kirken bestemt og boket. - Toastmastere er bestemt. - Forlovere, samme som over. - Hindersprøvningspapirene er kommet. - Bryllupsreise er bestilt og delvis betalt. - Øvrige trykksaker er bestemt, men ikke bestilt før en mnd føre bryllupet. Dette har vi igjen: - Bestemme oss for blomsterhandel (prio 1) - Velg meny og bestill mat, kaker og drikke (prio 1) - Bestille min giftering (prio 1) - Bordplassering og bordkart (prio 1) - Skrive ønskeliste/gaveliste (prio 1) - Få samlet inne alle sanger - eventuelt andre innslag som skal framføres under festen - bestille festprogram/navnkort, kirkeprogram og takkekort. - Lær å danse brudevals - Skrive tale - Kjøpe morgengave - Send notis om forestående bryllup til de aviser vi ønsker Er det noe vi mangler da?
Gjest Revenka Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Det høres ut som du har alt under kontroll! Jeg gifter meg om 5 uker, og enda så gjenstår det masse småting. Kjoletilpassing Brudebukett, blomster til bord og brudepikebukett Brudepikekjole, brudesvenndress Klær til mannen Nye ringer Huff... tihi
*Alva* Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Wow! Jeg synes dere har kontroll på veldig mye.. Veldig lurt, så slipper dere å sitte oppe hele natten dagen før for å skrive de siste sangene og talene.. (slik jeg gjorde.. rakk å få 1,5 times søvn.. Ble en fantastisk dag for det, men det anbefales jo ikke..) Lykke til!
-Alvildebrud- Skrevet 22. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2007 Takk til dere som har svart Det er godt å få bekreftesle på at vi har kontroll (he he ) ... Vi vet jo ikke hvordan alle andre planlegger. Kanskje vi rett og slett er ganske "hysteriske" da vi føler at vi begynner å få dårlig tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå