Bvlgari Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Jeg har så lyst på en gammel sveitservilla. Og den skal jeg fylle med gamle møbler med sjel. Jeg har sett og sett i boligannonsene, men finner ingen. Annonseres de på spesielle steder eller er det slik at det er så få av dem? Noen som vet hvilken pris jeg må regne med? Jeg ønsker å finne rundt Bergen.
Wildy Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Er vel kanskje som her i Trondheim; det er sjelden de er på markedet. Når man først har slått kloa i en har man gjerne mange år med opppussing foran seg før man endelig er i mål, og da gidder man kanskje ikke å selge for å begynne på nytt igjen?
Gjest Frysepulver Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Det har jeg lyst på jeg og... Men har ingen penger og finner ingen gratis villa...
Bvlgari Skrevet 22. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2007 Ja, jeg kjøper gjerne et oppussingsobjekt. Da får man det jo akkurat slik man vil ha det. Det er sikkert sånn det er; at det er så få av dem at folk vil beholde det når de først har fått tak i ett og pusset det opp. Men hvis noen hører om et: Husk på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå