Lemon Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Noen som kan anbefale en god selvbruningskrem for kroppen? Pris teller ikke saa mye, men det gjör derimot holdbarhet og fin farge. Jeg har lett litt rundt paa forumet, men blir ikke saa veldig klok til tross for det mangfoldige utvalget av slike traader.
Gjest Alou Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Jeg kan på det varmeste anbefale Shiseidos selvbruning på pumpeflaske. 1. Gir fin og naturlig farge 2. Lukter ikke vondt(som mange andre) 3. Tørker fort inn 4. Holdbarheten er helt ok(verken dårligere eller bedre enn de mange andre jeg har testet)
Rhiakath Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Hiver på et spørsmål om en selvbruningskrem som ikke gir stygge skjolder etter 4-5 dager?
Gjest Blanca Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 (endret) Jeg har bare gode erfaringer med L'Oreal Sublime Bronze gel. Den gir en fin og naturlig farge som holder lenge. Ingen skjolder. Men jeg er stadig på jakt etter nye produkter, og denne fra Shiseido, som Alou nevner, frister . Endret 21. april 2007 av Blanca
Gjest Borghild Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Den fra Loreal lukter helt grusomt! Orket ikke bruke opp hele flaska engang. Og det stanket av meg hele dagen da jeg brukte den. Nå har jeg en fra nivea, den er grei, lukter ikke ille, men kjøper nok ikke den neste gang. Gir nemlig lite farge. Jeg vil anbefale den fra Dior. Kjempebra! Men må prøve Shiseido også.
-frøya- Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 Prøvde L'Oreal Sublime Bronze gel, og synes den ga fin farge... Men etter noen timer fikk jeg utslett og klødde som bare det:(
linky Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 Jeg har bare gode erfaringer med L'Oreal Sublime Bronze gel. Den gir en fin og naturlig farge som holder lenge. Ingen skjolder. Men jeg er stadig på jakt etter nye produkter, og denne fra Shiseido, som Alou nevner, frister . ← Enig, men hater lukta av den
Gjest Jytte Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 Bruker Natusan sin - den er billig og god.
Gjest Tangerine Skrevet 21. april 2007 #9 Skrevet 21. april 2007 Jeg synes Lancome flash bronzer er god =)
Gjest Meep Skrevet 22. april 2007 #11 Skrevet 22. april 2007 Jeg bruker Dove sin som man blir brun litt og litt. Ble litt ujevnt etter den første påføringen, men etter det har jeg bare blitt jevnt brunere. Er veldig fornøyd.
Gjest Tweek Skrevet 22. april 2007 #12 Skrevet 22. april 2007 Jeg har lóreal sin. Er ikke plaget med lukten. Jeg smører m eg på kvelden når jeg ikke skal ut uansett, og dusjer neste morgen å da lukter det ikke.. Men jeg dtror jeg må ha en god uke hvor jeg smører kroppen min mye før jeg bruker det. Leggene mine og underarmene er prikkete. Men resten er helt fint.
Grønt blad Skrevet 22. april 2007 #13 Skrevet 22. april 2007 Bruker Natusan sin - den er billig og god. ← Fargen blir grei, men jeg synes den stinker. Har bare brukt den én gang... Jeg bruker Dove sin. Er veldig fornøyd. ← Jeg bruker også den fra Dove. Synes den er grei
Lemon Skrevet 22. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 22. april 2007 Jeg kan på det varmeste anbefale Shiseidos selvbruning på pumpeflaske. 1. Gir fin og naturlig farge 2. Lukter ikke vondt(som mange andre) 3. Tørker fort inn 4. Holdbarheten er helt ok(verken dårligere eller bedre enn de mange andre jeg har testet) ← Denne er jeg litt nyskjerrig paa. Hva er navnet paa selvbruneren, eller finnes det kun én av dem?
Gjest Jytte Skrevet 22. april 2007 #15 Skrevet 22. april 2007 Fargen blir grei, men jeg synes den stinker. Har bare brukt den én gang... Jeg bruker også den fra Dove. Synes den er grei ← Kjøpte den sist uke og har brukt den 4-5 ganger .. synes den lukter veldig behagelig og fargen er kjempefin.
Vildemor Skrevet 22. april 2007 #16 Skrevet 22. april 2007 Jeg har lóreal sin. Er ikke plaget med lukten. Jeg smører m eg på kvelden når jeg ikke skal ut uansett, og dusjer neste morgen å da lukter det ikke.. Men jeg dtror jeg må ha en god uke hvor jeg smører kroppen min mye før jeg bruker det. Leggene mine og underarmene er prikkete. Men resten er helt fint. ← Dusjer morgenen etter at du har smurt deg inn? :klø: Beholder du fargen da, da? Jeg bruker også denne, men har aldri turt å dusje så tidlig etter påføring, redd for skjolder og/eller at jeg ikke skal få noe særlig farge, slik at påføringen, lukta og "halve" tuben er bortkastet..
Gjest Alou Skrevet 24. april 2007 #17 Skrevet 24. april 2007 Men jeg er stadig på jakt etter nye produkter, og denne fra Shiseido, som Alou nevner, frister . ← Denne er jeg litt nyskjerrig paa. Hva er navnet paa selvbruneren, eller finnes det kun én av dem? ← Dere vil ikke bli skuffet! Det fulle navnet er Shiseido Brilliant Bronze Quick Self- Tanning Gel. Det er en pumpefalske på 150ml, og prisen er nokså lik f.eks. Dior, Chanel, men der er prisen pr. ml. mye høyere.
Grønt blad Skrevet 24. april 2007 #18 Skrevet 24. april 2007 Kjøpte den sist uke og har brukt den 4-5 ganger .. synes den lukter veldig behagelig og fargen er kjempefin. ← Flott at du liker den fra Natusan. Kan selvfølgelig hende at akkurat den jeg kjøpte luktet rart. Jeg vet ikke, men min luktet i alle fall veldig vondt...
Gjest Jytte Skrevet 24. april 2007 #19 Skrevet 24. april 2007 Jeg kjøpte den som gir mørkest farge .. og jeg må si at jeg er helt imponert av den. Kommer ikke til å kjøpe noe annet merke ...
Gjest Tweek Skrevet 24. april 2007 #20 Skrevet 24. april 2007 Dusjer morgenen etter at du har smurt deg inn? :klø: Beholder du fargen da, da? Jeg bruker også denne, men har aldri turt å dusje så tidlig etter påføring, redd for skjolder og/eller at jeg ikke skal få noe særlig farge, slik at påføringen, lukta og "halve" tuben er bortkastet.. ← Er det dumt det? Jeg dusjer og peeler på morningen, og i 20-21 tiden smører jeg på.. legger meg sånn i 1 tiden så får jo tid til å tørke og dusjer i 10-tiden neste morgen.. Er det for tidlig? Jeg liker å dusje på morgenen og jeg vil ikke lukte selvbruning. Dere vil ikke bli skuffet! Det fulle navnet er Shiseido Brilliant Bronze Quick Self- Tanning Gel. Det er en pumpefalske på 150ml, og prisen er nokså lik f.eks. Dior, Chanel, men der er prisen pr. ml. mye høyere. ← Den vil jeg prøve :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå