Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Yoghurt
Skrevet

noen som er bedre enn andre, eller kommer det egentlig akkurat på samme hvilken fil man bruker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker pappfiler.

Skrevet

Jeg liker godt den firkantede filen de har på Body Shop. Den har 4 forskjellige filer, en til å file tuppene, og de tre andre til å file oversiden av neglene så de blir blanke og fine.

Men så har jeg ikke prøvd så mange andre da, så har ikke så mye å sammenligne med.

Skrevet

Jeg liker best metallfiler av denne typen, eller evt glassfiler, som disse. Synes pappfiler o.l. blir så fort utslitt.

Skrevet

Jeg foretrekker glassfil.

Gjest NastyNice
Skrevet

Glassfil er også det beste jeg har prøvd, mye mer skånsom mot neglene. Kjøpte min på parfymeriet. Anbefales!

Skrevet

Jeg syns glassfilene er kjempeekle.

Skrevet

Glassfiler, kjøpte min på Danskebåten :)

Gjest Yoghurt
Skrevet

Siden så mange foreslo glassfil gikk jeg ut å kjøpte en, og hittil er jeg strålende fornøyd. Hvordan er det med disse filene, blir de i det hele tatt utslitt?

Uansett, tusen takk!! :)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg foretrekker også glassfil, men jeg synes neglene blir veldig skarpe av det, og i tillegg er det ekkel lyd når man filer. Jeg har aldri slitt ut en sånn fil; min forrige hadde jeg i fem år, men den knakk etter en flytur der den lå godt innpakket i klær inne i kofferten. :forvirret:

Skrevet

Glassfil? De har jeg hatt mange av- de ble slitt ut med en gang, eller så knakk de før jeg fikk slitt de ut :forvirret:

Nå bruker jeg metallfila de har på h&m.

Skrevet

Har aldri klart å slite ut glassfila mi.

Tror de er bedre for neglene, og så holder de kjemplenge, så jeg anbefaler disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...