Gjest Yoghurt Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 noen som er bedre enn andre, eller kommer det egentlig akkurat på samme hvilken fil man bruker?
Lille meg :) Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Jeg liker godt den firkantede filen de har på Body Shop. Den har 4 forskjellige filer, en til å file tuppene, og de tre andre til å file oversiden av neglene så de blir blanke og fine. Men så har jeg ikke prøvd så mange andre da, så har ikke så mye å sammenligne med.
Gjest itla Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Jeg liker best metallfiler av denne typen, eller evt glassfiler, som disse. Synes pappfiler o.l. blir så fort utslitt.
Gjest NastyNice Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Glassfil er også det beste jeg har prøvd, mye mer skånsom mot neglene. Kjøpte min på parfymeriet. Anbefales!
Gjest Yoghurt Skrevet 29. april 2007 #9 Skrevet 29. april 2007 Siden så mange foreslo glassfil gikk jeg ut å kjøpte en, og hittil er jeg strålende fornøyd. Hvordan er det med disse filene, blir de i det hele tatt utslitt? Uansett, tusen takk!!
Gjest Deception Skrevet 29. april 2007 #10 Skrevet 29. april 2007 Jeg foretrekker også glassfil, men jeg synes neglene blir veldig skarpe av det, og i tillegg er det ekkel lyd når man filer. Jeg har aldri slitt ut en sånn fil; min forrige hadde jeg i fem år, men den knakk etter en flytur der den lå godt innpakket i klær inne i kofferten.
~white lady~ Skrevet 29. april 2007 #11 Skrevet 29. april 2007 Glassfil? De har jeg hatt mange av- de ble slitt ut med en gang, eller så knakk de før jeg fikk slitt de ut Nå bruker jeg metallfila de har på h&m.
FantasDick Skrevet 29. april 2007 #12 Skrevet 29. april 2007 Har aldri klart å slite ut glassfila mi. Tror de er bedre for neglene, og så holder de kjemplenge, så jeg anbefaler disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå