Tiare Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Noen som vet om noen butikker (nett eller vanlig) som har 65 C? Har vært innom La Lina, men har ikke råd til å kjøpe en bh til 1000 kr og i tillegg satt de ikke noe fint på og ikke var de fine heller... Jeg trenger hjelp!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Noen som vet om noen butikker (nett eller vanlig) som har 65 C? Har vært innom La Lina, men har ikke råd til å kjøpe en bh til 1000 kr og i tillegg satt de ikke noe fint på og ikke var de fine heller... Jeg trenger hjelp! ← Jeg tror de har det på Lindex.
Tiare Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2007 Tusen takk for raskt svar! Har egentlig ikke lett så veldig godt der siden jeg gikk ut ifra at de ikke hadde det...
Gjest Bøllefrøet Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Tusen takk for raskt svar! Har egentlig ikke lett så veldig godt der siden jeg gikk ut ifra at de ikke hadde det... ← De har ganske mange "rare" str der, i hvertfall i en del av modellene
Catzy Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Du kan prøve på Oslo Undertøimagasin, hvis du er i Oslo-området. Ligger like ved Steen og Strøm. De har mange av de litt særere størrelsene. Og så ligger det en liten undertøysbutikk på andre siden av Ullevållsveien for LaLina. De har opphørssalg, så jeg i vinduet i dag. Mulig de har 65C til en greiere pris enn på LaLina siden det er opphørssalg.
Aurela Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Har også lett etter 65C i det siste.. men i går gav jeg opp og gikk over i 70B.. trodde ikke de hadde så små på Lindex. Finner bare 65A.. Lykke til videre i jakten, og du kan jo si i fra om du finner noen da..?
Nemesis Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 Jeg er også en 65C, og var på Lindex og tittet. Ikke noe sprekt utvalg, men jeg fant en BH i størrelse 70C så jeg sa meg fornøyd med den. Da jeg var hos Netty i Bergen og spurte om de hadde Bh-er som var 65 rundt så ssa hun at de hadde veldig lite, men at de kunne sy den inn slik at den ble til 65. Kostet en 50 lapp.. Kanskje du kunne sydd de inn litt?
Saeria Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 Ellers så kan du jo kjøpe på nett. www.figleaves.com har et godt utvalg.
Donpedro Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 Det er da vitterlig ikke slik at alle bher hos La Lina koster 1000 kr! Lurer også på hva du er ute etter, om du synes alle bhene der var stygge.
Tiare Skrevet 22. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2007 (endret) Det er da vitterlig ikke slik at alle bher hos La Lina koster 1000 kr! Lurer også på hva du er ute etter, om du synes alle bhene der var stygge. ← Når jeg var der fikk jeg iallefall tildelt ca 10-12 bh-er og alle var i prisklassen 800 - 1100. Ikke satt noen av dem noe fint på meg heller og jeg personlig synes ingen av dem var fine. Kanskje en eller to så ok ut, men så mye penger bruker jeg ikke på noe som jeg bare er halvveis fornøyd med. Men det er meg. Jeg er også en 65C, og var på Lindex og tittet. Ikke noe sprekt utvalg, men jeg fant en BH i størrelse 70C så jeg sa meg fornøyd med den. Da jeg var hos Netty i Bergen og spurte om de hadde Bh-er som var 65 rundt så ssa hun at de hadde veldig lite, men at de kunne sy den inn slik at den ble til 65. Kostet en 50 lapp.. Kanskje du kunne sydd de inn litt? ← Det var smart, det hadde jeg ikke tenkt på! Takk for tips alle dere andre, skal sjekke ut den nettsiden og nevnte butikker! Endret 22. april 2007 av Tiare
Millis Skrevet 22. april 2007 #11 Skrevet 22. april 2007 Det har de ikke på lindex - det kan jeg garantere. Gå inn på ebay (co.uk) og søk på størrelsen din der. Jeg har 65 E og det fungerer.
Gjest Kitten Skrevet 22. april 2007 #12 Skrevet 22. april 2007 Jeg pleier å sy inn BHene litt selv om jeg ikke finner helt rett str. Cupen på en 70B er like stor som cupen på en 65C. Da bare rekker du opp sømmen som fester de hempene bak, klipper av litt og syr på igjen,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå