Gjest Gjest Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Jeg har lyst på hvitere tenner, mine er litt misfargede. jeg vil ikke bleke dem, men fins det andre måter en kan få hvitere tenner på? vil ikke prøve solidox withening tannkremen, den er jo skadelig for tennene sies det.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Noen sier at en grundig rengjøring hoss tannlegen kan få tennene til å virke litt hvitere.
happyhappy Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 jeg jobber som tannlegeassistent, og driver med tannbleking av pasientene våres. Ikke skadelig! Ingen annen måte å få tennene hvite på. Rett og slett! Tannkrem er bullshitt... Og urte-piller osv... sorry..
Gjest ice Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 jeg jobber som tannlegeassistent, og driver med tannbleking av pasientene våres. Ikke skadelig! Ingen annen måte å få tennene hvite på. Rett og slett! Tannkrem er bullshitt... Og urte-piller osv... sorry.. ← Siden du driver med det! Jeg har også lyst til å bleke tennene mine. Men jeg har en halv tann i plast, selvfølgelig er dette fortanna .....vil denne da forbli i den fargen den er i ved bleking?? Eller hvordan fikser jeg det?? Vil jo ikke ha stor forskjell heller...
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 noen som har prøvdt bella white? Mest solgte hjemmebleking sett.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 Men hvis man er veldig flink med tannstellet(bruke fluorskyll, tanntråd osv) kan ikke tennene bli litt hvitere da etter en stund?
Gjest lolle Skrevet 21. april 2007 #9 Skrevet 21. april 2007 Som tannlegeassistenten sier over her,stemmer de tat bare bleking hos tannlege er det som virker.alle slags tannpastaer for hvitere tenner er bare tull og slagstriks for å lure dumme forbrukere.Hjemmebleking kan muligens ha virkning,men kan være veldig farlig,og man kan få magesår av det.Derfro er det beste å gjøre alt sånn hos tannlege,der man enten bleker vanlig eller legger fasetter.Og begge deler må opprettholdes tror jeg,dvs gjentatte besøk hos tannlegen for å slipe misfarging.Alt dette vet jeg fordi min far er tannlege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå