Gå til innhold

Fant en kjole,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en tur på Kristins i dag med ei veninne. Hun skulle se på selskapskjole. Når vi først var der, ble det litt kjoleprøving på meg. Og den første jeg prøvde falt bare sååååå i smak. Prøvde ganske mange etterpå, men kom alltid tilbake til den første. Tenkte at jeg skulle finne bilder av den på nett, men den gang ei. Fikk ikke lov til å ta bilder i butikken nemlig.

Det er en Maggi Sottero kjole. Fikk ikke noe navn fra butikken, bare et nr.: MS-1. Intern kode regner jeg med..

Men er det en gammel modell da siden den ikke ligger på siden til sottero???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste MS-kjolene har jo et navn...Det burde du jo få vite, ellers står det vel på lappen på kjolen. Da blir det nok lettere å finne den på nett.

Skrevet

Jeg spurde om navn, men fikk ikke det. Bare et nr. Og det stod ikke noe på lappen heller... Alt for å verne om hemmeligheten ja...

Skrevet

Etter å ha tittet litt på nettsidene til house of brides i danmark, fant jeg bilde av kjolen. Og nå vet jeg at det er en 06/07 modell. Men fortsatt ikke noe navn da..

Skrevet

Hvis du hadde gitt link til bildet så kanskje noen kunne ha hjulpet deg.

Gjest Revenka
Skrevet

Utrolig nydelig kjole ja!! Den kunne jeg absolutt tenke meg om jeg ikke hadde kjøpt kjole allerede. Jeg fikk forresten ta bilder av meg i kjolen på kristins, men det var etter at jeg hadde sagt at jeg skulle kjøpe den der og da :)

Skrevet

Den heter Dynasty ja og det er ikke 06-07modell. Jeg vil tro den er fra fra 2004 eller noe sånt. Jeg fant den ihvertfall (og ønsket meg den en stund før jeg ombestemte meg) da jeg lette for leeeeeenge siden (egentlig for ei venninde og ikke for megselv.)

Skrevet

Tusen takk! Dere er da så utrolig snille!! :klem:

Fikk en litt rar følelse i magen når jeg fant ut at den var gammel.. rar jeg.

Men hvordan finner dere de eldre kolleksjonene på siden hennes?

Fikk ikke til det jeg..

Skrevet

Rar følelse fordi den er gammel? Skjønte ikke den...ble den mindre fin når du vet at den ikke kom ut i år???

Min kjole var fra omtrendt samme tid 2003/2004 og jeg syns ikke den er noe mindre fin etter at jeg oppdaget at den ikke var fra 2006 liksom??? *Klør meg i huet*

Skrevet

Min kommer ikke opp uansett hvordan man søker på MS....vet ikke om det er fordi den er for gammel eller fordi den er fra en annen MS kolleksjon (leste et sted at det sto MS sin Couture colleksjon...hva nå enn det skulle bety.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...