Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du burde kanskje finne informasjon om de forskjellige AS. Det er mye på markedet, og de funker forskjellig. Det er flere forum som kan hjelpe deg.

Lær mer om produktene og gi han heller rettledning enn å komme med pekefingeren, det virker som regen mot sin hensikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
"Muskler bygd med AS dårligere enn muskler bygd uten - get a life!

Slutt å drit deg ut! Bole muskler er oppblåste og fulla av vann. Om man trener uten det, så får man ikke den "bivirkninga" så 2 menn som er like store (han ene har bola, mens han andre ikke) så vil han som ikke har bola naturligvis være sterker, fordi han har mer muskelmasse, rett og slett.

Var jeg jævli påståelig nå, ell? :sjarmor:

Edit: Jeg ser jeg har noen skrivefeil her... Men jeg orker ikke gjøre noe med det.

Endret av Yme
Skrevet
Du burde kanskje finne informasjon om de forskjellige AS. Det er mye på markedet, og de funker forskjellig. Det er flere forum som kan hjelpe deg.

Lær mer om produktene og gi han heller rettledning enn å komme med pekefingeren, det virker som regen mot sin hensikt.

Eller bare drite i det, å la han bole? Det er nok ikkeno som kan få han til å slutte, hvis han vil drive med det. Uansett skader det ingen andre enn han selv.

Skrevet (endret)

"Bole muskler fulle av vann"

Nå må du gi deg Yme. En muskel blir større av at muskelfibrene brytes ned og danner "arrvev" denne prosessen er det ingen forskjell på bol eller ei...

Hvor mye fett og vann som er i musklene avhenger av hva slags kroppstype du har og hva du spiser og drikker.

Du sikter kanskje til synthol som er en anabolskolje som sprøytes rett inn i muskelen og har en midlertidig volumøknede effekt.

Synthol er ikke et vanlig AS, og kan faktisk ikke klassifiseres som AS på lik linje med f.eks Deca-durabolin, nandronol, dianabol, sustanon osv.

jeg anbefaler at du tar en titt på f.eks www.iform.no og www.steroider.net for litt fakta informasjon.

Kim

Endret av Kim
Skrevet

Hvis det har seg sånn at han driver med dette, så er det jo greit å ytre sitt synspunkt på saken i allefall.

Synes det er veldig bra du bryr deg jeg!! Helt riktig! Men du må finne ut om det er rykter eller ikke...

Skrevet

Nå må du gi deg Yme. En muskel blir større av at muskelfibrene brytes ned og danner "arrvev" denne prosessen er det ingen forskjell på bol eller ei...

Hvor mye fett og vann som er i musklene avhenger av hva slags kroppstype du har og hva du spiser og drikker.

Du sikter kanskje til synthol som er en anabolskolje som sprøytes rett inn i muskelen og har en midlertidig volumøknede effekt.

Synthol er ikke et vanlig AS, og kan faktisk ikke klassifiseres som AS på lik linje med f.eks Deca-durabolin, nandronol, dianabol, sustanon osv.

jeg anbefaler at du tar en titt på f.eks www.iform.no og www.steroider.net for litt fakta informasjon.

Kim

Jeg er ganske sikker på at jeg har lest at opsamling av vann er en normal bivirkning når man tar steroider. Uansett virker det som du har peiling, så jeg skal slutte å være sta.

Skrevet

Oppsamling av vann i kroppen er noe helt annet enn "vannete" muskler.

Skrevet

Kim

Nå må du gi deg Kim....

Grunnen til at man blir større er IKKE at fibrene danner arrvev (jøss), men at de blir tykkere!

Skrevet (endret)
Nå må du gi deg Kim....

Grunnen til at man blir større er IKKE at fibrene danner arrvev (jøss), men at de blir tykkere!

Eller at de blir flere muskel... ehm... Var det muskelceller? Uansett, det, også at det legger seg binnehvev rundt, for å beskytte muskelen fra skade og sånne fine ting... Men nå skal ikke vi være stae T.S! Vi få føye oss, for han veit hva han snakker om.

Endret av Yme
Skrevet
Oppsamling av vann i kroppen er noe helt annet enn "vannete" muskler.

Jepp, men oppsamling av vann i musklene er det samme som vannete muskler.

Skrevet

Jeg pratet akkurat med den eldre broren min i dag, og han visste ikke noe om dette. Han trodde ikke stebroren min drev med det, men hvorfor ville kameraten min fortalt meg det om han ikke hadde gjort det? Hmm.. Det kan jo være en misforståelse og. Jeg får la det ligge litt og se om jeg kan finne noe mer ut av det etter hvert.

Skrevet
Eller at de blir flere muskel... ehm... Var det muskelceller? Uansett, det, også at det legger seg binnehvev rundt, for å beskytte muskelen fra skade og sånne fine ting... Men nå skal ikke vi være stae T.S! Vi få føye oss, for han veit hva han snakker om.

Fibrene blir tykkere ja ;)

Han har peil på dop kanskje, men bommet litt på fysiologien ;) hehe

Skrevet
Fibrene blir tykkere ja ;)

Han har peil på dop kanskje, men bommet litt på fysiologien ;) hehe

Ja, de blir tykkere, men det kommer ann på hvordan man trener. Noen typer trening gjør at kroppen bare stapper musklene fulle av nye celler, siden den ikke kan konvertere de som er der frafør osv osv.

Det er ikkeno vits at jeg forklarer det skikkelig dårlig, når du kan lese om det her:

http://www.iform.no/pub/art.php?id=790 :)

Skrevet

joda. Men oftest blir man da sterkere fordi man har mer nytte av de motoriske enhetene, dvs flere fibre fungerer sammen.

Nb: Ikke ta alt på den siden der for god fisk da ;)

Skrevet

Er det ikke alti de har så bra artikler? Jeg bare regner med at det er sant, siden av erfaring, så veit jeg jo at alt man leser (spesielt på internett) er 100% riktig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...