Irmelinn Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt hårnåler med hvit perle på, på nett? Sikkert noen som sier at jeg skal høre med frisørsalongen, gjort allerede. De har ikke. (bare 1 frisørsalong her hvor jeg bor) Så derfor tenkte jeg å kjøpe på nett. Har lett men ikke funnet. Noen som vet? Skal være til brudepikene...
Gjest Gitte Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 (endret) her var det jo litt forskjellig... flere 7 sider med hårnåler m/perler mitt første innlegg på bryllupsforumet Endret 21. april 2007 av Gitte
Liset Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Svigerinnen min tredde perler på hårnåler selv. Veldig enkelt og greit, så fikk hun akkurat den fargen hun ønsket. Lykke til!!
090607 Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 På ebay er det bare å søke på hair pin pearl. Jeg kjøpte mine der (ivory farget) + at jeg kjøpte noen "blomsterperler". Alt så helt greit ut og det er grisebillig. http://clothing.search.ebay.com/hair-pin-p...rchiZQQsaprcloZ
Irmelinn Skrevet 23. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2007 Nå gjør dere det vanskelig for meg! Er jo så mye fint å velge i. Skulle jo i utgangspunktet bare ha helt vanlige med hvite perler men det var jo så mange fine med blomster og sånt. Takk for hjelpen jenter:)
mowgli Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 her var det jo litt forskjellig... flere 7 sider med hårnåler m/perler mitt første innlegg på bryllupsforumet ← På den første linken var det utrolig mye fint! Men de sender jo ikke til Norge?
Gjest Gitte Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 På den første linken var det utrolig mye fint! Men de sender jo ikke til Norge? ← Aner ikke... jeg bare kjeda meg og søkte på google
♥Mirella♥ Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Kan ikke forstå at frisørsalongen bare sa at det har de ikke? Jeg sitter alltid og lager hårpynt dagen før jeg har brud, veldig ofte perler som jeg enten setter på spenner eller trær på en gjennomsiktig tråd. Perler får du i mange størrelser og farger på hobbybutikker, er ikke noe problem å feste de på spennene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå