Gå til innhold

Har du noengang opplevd at en mann selv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt inspirert av "HIV-tråden"- har dere noen gang vært ut for en mann som selv tok initiativet til å bruke kondom?

Jeg har ihvertfall ikke det ;) Er jeg som har tatt initiativ til det hver gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ALDRI opplevd en mann som tar frem kondomet jeg. Mannen min hadde bare med kondom itilfelle jeg ville bruke når vi skulle ha sex første gang, men han tok det ikke frem først!

Skrevet

JA!!! Kjæresten min drar alltid fram det dumme kondomet, sjølv om eg har mest lyst til å slenga det veggimellom. :ler:

Gjest Vampyra
Skrevet

Nei.... :forvirret:

Eller jo min samboer.. men det er bare fordi han er redd for å bli pappa. Men ingen andre...

Skrevet

Ja, kjæresten min er faktisk nøye på det om jeg har slurvet litt med p-pillene =)

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Eksen min hadde kjøpt kondomer til første gang vi skulle ha sex,men de ble ikke brukt :sjenert:

Gjest silkesvarten
Skrevet
Litt inspirert av "HIV-tråden"- har dere noen gang vært ut for en mann som selv tok initiativet til å bruke kondom?

Jeg har ihvertfall ikke det ;)  Er jeg som har tatt initiativ til det hver gang...

jepp....... min mann tok pent frem kondomet fra første gang.....men slutta når vi hadde forlovet oss og ville starte familie..... :tommel:

Skrevet

Sit: "jepp....... min mann tok pent frem kondomet fra første gang.....men slutta når vi hadde forlovet oss og ville starte familie..... "

Ja det kan jo by på litt problemer å starte familie med kondomen på :ler::hoho:

Har faktisk møtt en del som selv tar initiativet til å bruke kondom,..

Skrevet

Etter utallige ONS tror jeg kanskje 2 eller 3 har brukt kondom uoppfordret, og samtlige av de som ikke brukte (ja vet det, DUMT!!) spurte om jeg brukte prevansjon ETTERPÅ, for det hjelper jo.

Har litt problemer med å ta gutter som sutrer over at de ufrivillig skal bli far på alvor; vil de ha sex med noen de ikke kunne tenke seg å få barn med får de beskytte seg, ikke overlate det til dama. Selv om hun sier hun bruker p-piller,er de ikke 100% sikre de heller.

Skrevet

Ja, mange ganger. Men har mange ganger opplevd det motsatte også.

Skrevet (endret)

Ja det har jeg opplevd, heldigvis.

Og han er kjæresten min i dag ;)

Og forresten, onenightstand uten kondom?

NEI takk, såpass respekt for meg selv har jeg..

Endret av nellika
Skrevet

Jepp, begge gangene jeg har hatt tilfeldig sex har de tatt initiativ og hatt egne kondomer. Har også opplevd en gang at han ikke tok initiativ, men da nektet han også når jeg tok det opp, så da ble det ikke noe sex.

Skrevet

Ja. Men det bvar nok mer redselen for å bli pappa der og da enn tanken på kjønnsykdommer som gjorde at han fant det fram.

Skrevet
spurte om jeg brukte prevansjon ETTERPÅ, for det hjelper jo.

Det er da man skal svare, NEI, og jeg har eggløsning i dag, så sjangsen for at du er pappa om 9 måneder er STOR! :ler:

Kanskje noen hadde lært litt da.

Skrevet

Ja, like ofte som det motsatte (har ikke hatt sex med mange gjennom livet) :) En digresjon - de gutta jeg har hatt sex med som IKKE har tatt initiativ til å bruke kondom, var endel mer "rundt" enn de som viste mer ansvar. Sier litt om hvilken risiko noen utsetter seg for uten å tenke seg om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...