MBelucci Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Jeg har langt kjedelig blondt hAr.Og jeg skal til frisOren snart,og jeg har ingen peeling pa hvordan jeg skal klippe meg. Jeg vil liksom holde min lengde. Noen sider pa nettet med mange hete frisyrer? Kanksje jeg skal putte noen morke striper,for A puffe hArfargen min litt opp.... Noen frisOrer her kanksje??
Mini_me Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Nå har jeg lyst stritt hår som ikke rekker lengre enn til skulderen, er i ulik lengde og som jeg rufser til med spray...Er kjempefornøyd
Wildy Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Er mørk, har tykt hår , egentlig ganske kort ,men er midt mellom to hårklipper, så for tiden ser jeg ifølge sambo ut som et lykketroll.....
Gjest Pet Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 (endret) Jeg har kort, rufsete, lyst hår med sideskill og lang, glatt lugg. Ikke helt ulik denne. Endret 21. april 2007 av Pet
LovelyLilly Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Jeg pleier å google eller søke på ebay på "wigs" der finner du mange fine parykker med fine frisyrer faktisk! God inspirasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå